فعالان حوزه وحدت اسلامی: با همدلی فضای جامعه را آرام نگاه داریم

تهران- ایرنا- جمعی از فعالان حوزه وحدت اسلامی در بیانیه‌ای، همدلی مذاهب اسلامی را برای آرام نگاه داشتن فضای جامعه خواستار شدند.

به گزارش سازمان تبلیغات اسلامی گروهی از فعالان مردمی در عرصه تقریب مذاهب و وحدت اسلامی روز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای به کلیپ تصویری مولوی عبدالحمید در فضای مجازی واکنش نشان داده و گفتند: در گذر زمان، بلایا و مصیبت هایی بر مردم عزیز ایران وارد شده که بعضا سخت و جان فرسا بوده است. از آن جمله و در مقاطع اخیر می توان به زلزله کرمانشاه، سیل سیستان و بلوچستان، سیل گلستان و لرستان و موارد دیگر اشاره کرد.

حتما بهتر از ما می دانید که یکی از مهمترین مسائلی که از شدت این دردها کاسته و قلوب مردم مصیبت دیده را التیام بخشیده همدلی، همراهی و حمایت تمام عیار مردم این سرزمین از هم‌وطنان خود بدون توجه به خطوط مذهبی بوده است.

در این بیانیه آمده است: دعوت جنابعالی به بازگشت به خداوند و توبه در میانه ابتلا به این ویروس منحوس که جهان را درگیر کرده،  بسیار بجاست و بیدارگر غافلان از باور به سیطره قدرت الهی بر همه شئون می باشد ولی آنچه علاوه بر این می تواند جامعه را آرام نماید، دعوت به همدلی و همراهی و وحدت است.

این بیانیه از سوی حجج اسلام محمدمهدی رفیع پور استاد حوزه و دانشگاه، مصطفی جلالی معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی تجریشی مسئول سابق مرکز راهبری ورثه الانبیا، محمدتقی سیفایی سرپرست اداره کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی و علی اصغر کمالی عضو شورای تشکل ملت ابراهیم صادر شده است.

وحید یامین پور دبیر اتحادیه جهانی جوانان مسلمان تقریبی، علیرضا کمیلی دبیر اتحادیه بین المللی امت واحده، فروز رجایی فر رییس ستاد پاسداشت شهدای نهضت جهانی اسلام، محمد صمصامی دبیر سایت اخوت، سید محمد سرکشیکیان مسئول تشکل سلمان، صالح کاهانی عضو شورای انجمن وفاق و محمد آبادی عضو شورای مجمع حبل الله از دیگر امضاکنندگان این بیانیه هستند.

حسین همازاده عضو شورای اتحادیه بین المللی امت واحده، محمدرضا امینی نویسنده، حامد رضایی کارشناس مرکز راهبری ورثه الانبیا، رحیم آبفروش مسئول تشکل مشعر و سعید قربانی عضو اتحادیه امت واحده، فاطمه خطیب، پریسا رضایی، سجاد اسلامیان حسین شیخیان نیز این بیانیه را امضا کرده اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha