توصیه متفاوت آژانس مسافرتی اسپانیایی به مردم: سفر نروید!  

تهران-ایرنا- شرکت خدمات گردشگری اسپانیایی در اقدامی متفاوت، با توجه به موضوع سلامتی مردم و بدون درنظر گرفتن سهود خود، در حمایت از تدابیر دولت در مقابله با کرونا به مردم توصیه کرده فعلا به سفر فکر نکنند و در خانه‌ها بمانند.

به گزارش نشریه اسپانیایی اکی دیاریو، شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری نائوتالیا با بیش از ۲۰۰ دفتر نماینگی فروش و دارا بودن بیش از ۶۰۰ کارمند در اسپانیا، با راه اندازی کمپینی با شعار "برای اولین بار، ماندن در خانه، زندگی می بخشد"، حمایت و همراهی همه جانبه خود را با تدابیر و تصمیمات دولت در کنترل و مهار ویروس کرونا در کشور اعلام کرد.

این در حالی است که شرکت نائوتالیا که در سال های اخیر با شعار "سفرهایی که زندگی می بخشند" در حوزه گردشگری اسپانیا فعالیت چشمگیری داشته، ضمن پذیرش وضعیت هشدار در کشور، مردم را به ماندن در خانه و به حداقل رساندن فعالیت های اجتماعی فرا خوانده است.

اگرچه این اقدام شرکت نائوتالیا که در تضاد مستقیم با منافع آژانس های مسافرتی است، دور از ذهن می باشد اما شرایط هشدار موجود در کشور ناشی از شیوع این بیماری همه گیر، موجب تحقق همبستگی و اتحاد اقشار مختلف جامعه شده است.

«رافائل گارسیا گاریدو» مدیرعامل شرکت نائوتالیا که اخیرا اعلام کرده بود در سال ۲۰۲۰ میزان گردش مالی این شرکت به ۴۵۰ میلیون یورو (۵۰ برابر بیشتر از سال مالی ۲۰۱۹) برسد، با راه اندازی این کمپین و تشویق مردم به امتناع از سفر، نوع دوستی و حمایت خود از مردم را نشان داد.

در پی شیوع ویروس کرونا در اسپانیا، صنعت گردشگری آسیب پذیرترین بخش به شمار می رود؛ لغو رویدادهای مهم و رزو هتل ها و توقف پروازها، از هشدارهای بخش گردشگری به شمار می رود.  موفقیت در بخش گردشگری مستلزم جلب اعتماد مصرف کننده است؛ اعتمادی که با گسترش این ویروس منحوس به بی اطمینانی و هراس اجتماعی تبدیل شده است.

بنابر آخرین آمارهای رسمی از وزارت بهداشت اسپانیا تاکنون هفت هزار و ۹۸۸ نفر به این ویروس مبتلا شده و ۲۹۴ نفر جان خود را از دست داده اند.

اسپانیا بعد از ایتالیا، وخیم ترین وضعیت را از نظر میزان شیوع کرونا و مرگ و میر ناشی از آن در میان کشورهای اروپایی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha