۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 83699971
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه، ارتحال  مادر شهیدان فهمیده را تسلیت گفت

قم – ایرنا – تولیت حرم حضرت معصومه(س) با صدور پیامی ضمن تسلیت ارتحال مادر شهیدان فهمیده، آورده‌است:‌ بصیرت، شجاعت و روحیه جهادی و انقلابی، همیشه از آن بیت پرفروغ ساطع بوده و این همه کرامت از وجود مادری پاک، چون آن بانوی والامقام سرچشمه گرفته بود.

به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت الله سید محمد سعیدی روز سه‌شنبه در این پیام افزوده‌است: خبر درگذشت مادر صبور و قهرمان پرور شهیدان گرانقدر محمد حسین و داوود فهمیده، موجب تأثر و تالم فراوان گشت.

پیام حاکیست: زبانزد است که بصیرت، شجاعت و روحیه جهادی و انقلابی، همیشه از آن بیت پرفروغ ساطع بوده و این همه کرامت از وجود مادری پاک، چون آن بانوی والامقام سرچشمه گرفته بود.

در ادامه پیام آمده است: دامان مطهر ایشان مهد پرورش آن شهید ۱۳ ساله است که رهبر کبیر بزرگ ترین انقلاب عصر، او را رهبر خویش دانست.

آیت الله سعیدی در پیام خود افزوده‌است: اینجانب ضمن دعای خیر جهت استشفای عاجل پدر بزرگوار شهیدان فهمیده، عروج آن فقیده ماجده، ام الشهدا "حاجیه‌خانم کریمی" را به ایشان و تمام بازماندگان تسلیت عرض می‌نمایم و از جوار بارگاه پرنور حضرت فاطمه معصومه(س) برای آن بانوی سفر کرده همجواری با حضرت زهرا(س) را از خداوند منان مسئلت دارم.

به گزارش ایرنا، مادر شهیدان فهمیده که از حدود یک ماه پیش به علت سکته مغزی در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) تهران بستری بود، شب گذشته به دیدار معبود و فرزندان شهیدش شتافت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha