حاجی میرزایی: مادر شهید فهمیده الگوی ایثار را به یادگار گذاشت

تهران- ایرنا- وزیر آموزش‌ و پرورش در پیامی به مناسبت درگذشت مادر شهید حسین فهمیده گفت: این مادر الگویی ماندگار از ایثار و فداکاری را برای نسل آینده میهن به یادگار گذاشت.

به گزارش وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی روز سه شنبه در پیامی ضمن تسلیت درگذشت مادر شهیدان فهمیده،‌ آورده است: درگذشت بانوی مومنه «حاجیه خانم کریمی» مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر حسین و داوود فهمیده، موجب اندوه و تألم خاطر شد.

حاجی میرزایی همچنین در این پیام تاکید کرده است: این مادر صبور و مجاهد، با عشق و ایمان به اهل بیت علیهم السلام و ولایت، فرزندان غیور خود را تقدیم سرافرازی و عزت ایران اسلامی کرد و الگویی ماندگار از ایثار و فداکاری را برای نسل آینده میهن به یادگار گذاشت.

وی در این پیام آورده است: اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان البرز به ویژه خانواده محترم آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند منّان برای ایشان رحمت و مغفرت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

صلابت مادران شهدا در وصف نمی‌گنجد 

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش نیز ضمن تسلیت درگذشت مادر شهیدان فهمیده گفت: صلابت و شکیبایی مادران شهدا که فرزندان خویش را در راه رضای حق تعالی نثار کردند در وصف نمی گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست. 
به گزارش ایرنا، مادر شهیدان فهمیده که از حدود یک ماه پیش به علت سکته مغزی در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص ) تهران بستری بود، امشب به دیدار معبود و فرزندان شهیدش شتافت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha