۲ اسفند ۱۳۹۸، ۹:۲۵
کد خبرنگار: 2256
کد خبر: 83683022
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کرونا برگزاری مجمع آسیایی چین را تعلیق کرد

۲ اسفند ۱۳۹۸، ۹:۲۵
کد خبر: 83683022
کرونا برگزاری مجمع آسیایی چین را تعلیق کرد

پکن-ایرنا-کمیته برگزاری مجمع آسیایی بوآیو در استان هاینان واقع در جنوبی ترین نقطه چین از تعلیق برگزاری این همایش خبر داد.

این مجمع همه ساله در ماه مارس در شهرستانی به نام بوآیو برگزار می شود و بزرگترین رویداد بین المللی چین محسوب می شود که به علت شیوع کرونا برگزاری آن به تعویق افتاده است.

این همایش اقتصادی و سیاسی همه ساله با حضور هزاران نفر از مقام ها ، محققان و نخبگان سراسر دنیا در چین برگزارمی شود.

برنامه برگزاری همایش برای روزهای ۲۴ تا ۲۷ مارس تنظیم شده بود که به دلیل شیوع کرونا فعلا به تعویق افتاده است و زمان برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

پیش از این کرونا سبب شده بود تا چین برگزاری دو اجلاس سالانه مهم کنفرانس مشورت سیاسی و کنگره ملی خلق را برای روزهای ۳ و ۵ مارس به تعویق بیندازد.

کرونا تاکنون نزدیک به ۷۶ هزار نفر را در چین و دیگر کشورهای دنیا مبتلا کرده و شمار کسانی که براثر ابتلا جانشان را از دست داده اند به بیش از ۲۲۰۰ نفر رسیده است.

گزارش ها حاکی است که بیش از ۱۷۷ نمایشگاه از جمله تعدادی از نمایشگاه های بزرگ بین المللی در شرق و جنوب چین برای ماه فوریه لغو شده است.

در چین برخی از نمایشگاه های بین المللی برای ماه آوریل از جمله نمایشگاه بین المللی خودرو پکن نیز لغو شده است که نشان می دهد هنوز چشم انداز معینی برای کنترل کامل ویروس درچین دیده نمی شود.

احتمال می رود نمایشگاه کانتون بزرگترین نمایشگاه واردات و صادرات بین المللی چین برای ماه آوریل نیز لغو شود. همه همایش ها و سمینارهای مرتبط با این نمایشگاه لغو شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha