۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۲۷
کد خبر: 83681908
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نگاهی به عناوین نشریات استان مرکزی

۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۲۷
کد خبر: 83681908
نگاهی به عناوین نشریات استان مرکزی

اراک - ایرنا - رشد بیمه شدگان تامین اجتماعی و افزایش تولید زالو در استان مرکزی از جمله عناوین برجسته خبری نشریات «نامه امیر» و «نامه اراک» است.

هفته نامه امیر در شماره ۷۳ به قلم « معصومه شیرمحمدی» به رشد آمار بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان مرکزی پرداخته است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: رشد بی‌سابقه بیمه‌شدگان تامین اجتماعی نشانگر رشد اشتغال در استان است.

«محمدتقی آبایی» افزود: در ۱۰ ماهه سال جاری ۱۲ هزار و ۷۸ نفر به بیمه شدگان ماده ۱۴۸ اضافه شـده اسـت که  این آمار بی‌سابقه بر مبنای ایجاد اشتغال در استان شـکل گرفته و علاوه بر اینکه نشـانگر افزایش آمار اشتغال در استان است نشان مـی‌دهد که این افـراد از امنیت شغلی نیز برخوردار هستند.

وی اظهار داشت: مجموع بیمه شدگان ماده ۱۴۸ قانون کار تحت پوشش تامین اجتماعی در استان ۲۰۶ هزار و ۳۶۱ رسیده است که بیشترین تعداد این بیمه‌شدگان در شهرسـتان اراک با ۸۴ هزار و ۷ ۳ ۸ نفر و کمترین تعداد در شهرستان کمیجان با ۵ ۱ هزار و ۵۸ نفر بوده است. 

امضای موافقت نامه تولید کک اسفنجی توسط پالایشگاه شازند، طرح بازآفرینی پایدار شهری نیازمند هماهنگی و نگاه جامع است و رقابت مهندسان ورزشکار در جام دهه فجر از دیگر عناوین خبری هفته‌نامه امیر استان مرکزی است.

هفته نامه امیر استان مرکزی با مشی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «ابوالفضل نیک عهد» در گستره استان مرکزی منتشر می‌شود.

هفته‌نامه اراک در شماه ۷۰ خود به افزایش تولید زالو در استان مرکزی پرداخته است.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی از رشد ۷۶ درصدی تولید زالوی طبی در استان خبر داد.

«حسن اکبری» گفت: در ۱۰ ماهه نخست امسال یک میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه زالوی طبی تولید شد که این میزان تولید در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۷۶ درصد بیشتر است.

وی افزود: در ۱۲ ماهه سال گذشته ۶۸۰ هزار قطعه زالوی طبی تولید شد.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی همچنین از رهاسازی ۱۶میلیون قطعه بچه ماهی قزل آلا در واحدهای پرورشی استان در این مدت خبر داد و گفت: این تعداد در مقایسه با سال قبل که ۱۰ میلیون قطعه بود ۶۰ درصد افزایش دارد.

استقبال از جشنواره فیلم فجر در اراک، بهینه سازی ۲۶ کیلومتر از شبکه برق خنداب و آغاز ساخت مجتمع گردشگری تفریحی میرزا حسن آشتیانی از دیگر عناوین خبری هفته نامه اراک است.

این هفته‌نامه با صاحب امتیازی و «سمیه بصیرت» در گستره استان مرکزی منتشر می‌شود.

استان مرکزی دارای سه روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۱ دو هفته نامه، ۲۶ ماهنامه، سه ۲ ماهنامه، ۱۸ فصل‌نامه است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha