۲۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۵۹
کد خبرنگار: 1363
کد خبر: 83673524
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مطالبه‌گری از مسوولان، ادامه راه شهداست

اصفهان _ ایرنا_ امام جمعه موقت خور و بیابانک گفت: کسی راه شهید را ادامه می‌دهد که از مسوولان نیز مطالبه‌گری داشته باشد.

حجت‌الاسلام حسین عزیز، عصر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت و خاکسپاری شهید حریم امنیت، عباس کوهی در زادگاهش روستای ابراهیم‌آباد افزود: باید فرهنگ مطالبه‌گری مردم از مسوولان بیش از هر زمان دیگر در جامعه نهادینه شود.
وی با بیان اینکه مسوولان باید بدانند که با شعار و گفتار درمانی، گرهی از مشکلات مردم باز نمی‌شود، گفت: اگر مردم نسبت به اقداماتی که مسوولان باید در جهت خدمت به کشور انجام دهند، بی‌تفاوت باشند، روند رسیدگی‌های مربوطه نیز به کُندی پیش خواهد رفت.
امام جمعه موقت خور و بیابانک تصریح کرد: مسوولان بخصوص نمایندگان مجلس شورای اسلامی که به‌طور مستقیم با آرای مردم انتخاب می‌شوند، باید برای مردم و کم‌ شدن نارضایتی‌های آنها در زمینه‌های مختلف کار کنند؛ لذا وظیفه هر مسوولی چیزی جز قدم برداشتن در مسیر خدمت به کشور و ملت نیست.
عزیز با اشاره به گرامیدشت یاد و خاطره شهدا افزود: با وجود توطئه‌های مکرر استکبار و به برکت خون شهدا، در پیروزی انقلاب اسلامی ایران هیچ تردیدی وجود ندارد.
وی ادامه داد: یادواره شهدا، زنده نگه داشتن فرهنگ ناب ایثار و شهادت در جامعه است و باید در برگزاری آن به محتوا و اثرگذاری آن اهتمام جدی شود.
وی گفت: عظمت، شوکت، امنیت و اقتدار کشور مرهون خون شهدای والامقام و و رشادت‌های ایثارگران است و باید همیشه قدردان آنان باشیم.
امام جمعه موقت خور و بیابانک خاطرنشان کرد: لازمه امروز جامعه اسلامی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که همه در این امر مهم باید احساس مسوولیت و تکلیف کنند.
حجت‌الاسلام عزیز یادآور شد: هدف دشمنان تهی‌کردن انقلاب از درون است و امروز دنیای استکبار به هر طریق می‌خواهد ملت ایران اسلامی را از شهدا و انقلاب دور کند و برگزاری یادواره‌های شهدا می‌تواند پاسخ محکمی به توطئه آنها باشد.
به‌منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهید والامقام‌ عباس کوهی، از شهدای مدافع حریم امنیت، این مراسم امروز در زادگاهش روستای ابراهیمآباد از توابع شهرستان خورد و بیابانک برگزار شد.
شهید والامقام پاسدار سروان عباس کوهی بهمن سال گذشته در حمله تروریستی منافقین تکفیری در جاده خاش به زاهدان شهادت رسید.
شهرستان خور و بیابانک ۱۱۹ شهید، ۱۷۵ جانباز و ۹ آزاده و روستای ابراهیم آباد هشت شهید والامقام، تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.
 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha