۲ شهرآورد در یک روز + فیلم

اصفهان-ایرنا-هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران، عصر امروز (دوشنبه) با برگزاری ۲ شهرآورد هندبال اصفهان پیگیری می‌شود و تیم های سپاهان و گیتی پسند و ۲ تیم سپاهان نوین و پرواز هوانیروز در سالن ۲۵ آبان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته بیست‌ویکم سی‌وششمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران، عصر امروز (دوشنبه) با برگزاری ۲ شهرآورد هندبال اصفهان پیگیری می‌شود و تیم های سپاهان و گیتی پسند از ساعت ۱۶ و ۲ تیم سپاهان نوین و پرواز هوانیروز از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به مصاف هم می روند.

در مهمترین دیدار این هفته و در نخستین شهرآورد امروز هندبال اصفهان تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان رو در روی تیم هندبال گیتی‌پسند قرار می گیرد. این دیدار که مهم‌ترین شهرآورد هندبال کشور است، در شرایطی برگزار می شود که طلایی پوشان سپاهان میزبان سیاه جامگان گیتی پسند هستند.

گیتی پسند که با شکست هفته قبل برابر شهید شاملی، فرصت رسیدن به رده دوم جدول را از دست داد، عصر امروز باید به زمین رقیب خود یعنی فولاد سپاهان رفته تا با طلایی‌پوشان دیدار کند.

۲ شهرآورد در یک روز + فیلم

بدون تردید از آن جهت که گیتی پسند برای حفظ رده سوم می‌جنگد و سپاهان برای نزدیک‌تر کردن فاصله خود با رده سوم، دیدار امروز برای هر ۲ تیم سخت خواهد بود.

سپاهان هم‌اکنون با ۳۰ امتیاز در فاصله ۳ امتیازی با گیتی‌پسند قرار دارد و برای قرار گرفتن بر روی سکو باید حتما در دیدارهای امروز و هفته بعد پیروز شود و به امید از دست دادن امتیاز گیتی پسند در دیدار آخر بنشیند.

تیم هندبال گیتی‌پسند هم پس از سپری کردن یک فصل پرفراز و نشیب در شرایطی با ۳۳ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد که با پیروزی یا حتی تساوی مقابل رقیب همشهری‌اش، عنوان سومی را برای خود قطعی خواهد کرد.

شاگردان کیوان صادقی، سرمربی گیتی پسند، در بازی هفته گذشته مقابل تیم هندبال نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون با اشتباهات عجیب، بازی برده را از دست دادند و با اختلاف تنها یک گل برای نخستین بار در فصل جاری در اصفهان شکست خوردند و بدون تردید عصر امروز مقابل سپاهان بدنبال جبران شکست هفته قبل و البته دبل مقابل تیم همشهری و قهرمان فصل گذشته لیگ برتر هندبال کشور هستند.

بر اساس اعلام فدراسیون هندبال، دیدار شهرآورد بین تیم های گیتی پسند و فولاد مبارکه با داوری افشین خراسانی و حامد دربهانی برگزار می شود و نماینده فدراسیون در این دیدار سیف الله حیدرپور است و این تقابل به‌صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

تیم هندبال گیتی پسند به اهداف خود رسیده است

به نظر می‌رسد مدیریت باشگاه گیتی‌پسند برای این رشته ورزشی در سال آینده برنامه های ویژه ای داشته باشند.

محمد حسین عراقی زاده، عضو هیات مدیره و قائم مقام باشگاه گیتی پسند در خصوص شرایط تیم هندبال باشگاه در فاصله ۲ هفته به پایان لیگ برتر کشور گفت: از سرمربی و اعضاء تیم هندبال گیتی پسند به دلیل تلاش هایشان تشکر می کنم و با توجه به سیاست‌های هیات مدیره در سال دوم تیم داری در هندبال، تقریباً به اهداف خود رسیده ایم.

وی ادامه داد: امیدوارم در ۲ هفته پایانی لیگ برتر هندبال نیز بچه های تیم با همان انگیزه و قدرت همیشگی کار را به سرانجام برسانند.

عراقی زاده در خصوص دیدار تیم هندبال گیتی پسند با تیم شهید شاملی کازرون در هفته گذشته نیز گفت: به هر جهت اعضا تیم نهایت تلاش خود را کردند و این دیدار که جدال ۲ تیم برای کسب مقام دومی بود تحت تاثیر حواشی قرار گرفت که در این رابطه تیم شهید شاملی حرفه‌ای تر عمل کرد.

عضو هیات مدیره گیتی پسند در خصوص تاثیر تصمیمات داوری در عدم نتیجه گیری تیم گیتی پسند مقابل شاملی کازرون گفت: خارج از احساسات اگر بخواهم نظری بدهم بدینگونه است که تصمیمات داوری در عدم نتیجه گیری این دیدار برای ما اولویت سوم یا چهارم بود و باخت در آن دیدار علت های مهمتری داشت که با سرمربی تیم هم در میان گذاشتم.

عراقی زاده گفت: بازی با تیم هندبال شهید شاملی کازرون به پایان رسیده و هم اکنون تمام ارکان تیم ما باید ذهن و فکر خود را معطوف بازی امروز با تیم سپاهان نمایند و نمایش قابل قبولی از خود نشان دهند.

قائم مقام گیتی پسند در خصوص بودجه باشگاه برای فصل ۱۴۰۳ گفت: در مورد رشته های فوتسال و والیبال که در اسفند ماه مسابقاتشان به پایان رسید، بودجه سال جدید آن‌ها مشخص شده است و در خصوص هندبال، پس از اتمام فصل تصمیم گیری خواهد شد.

۲ شهرآورد در یک روز + فیلم

سپاهانی ها بدنبال استفاده از حمایت هواداران

در سوی دیگر میدان، سپاهان در شهرآورد امروز، بدنبال جبران شکست دیدار رفت است و البته نیم نگاهی هم به کسب جایگاه سومی دارد. به همین دلیل بر روی استفاده از شرایط میزبانی و حمایت هواداران در دیدار حساب باز کرده است و صحبت‌های طلایی‌پوشان هندبال سپاهان در روزهای اخیر حکایت از دعوت از هواداران برای حضور در ورزشگاه و حمایت از سپاهان دارد.

شهداد مرتجی، سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرد: از هواداران سپاهان درخواست می‌کنم در این دیدار برای حمایت از تیم هندبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به سالن ۲۵ آبان بیایند تا بتوانیم با کمک آن‌ها ۲ امتیاز این مسابقه را کسب کنیم.

️علی مانیان، کاپیتان تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان نیز گفت: امروز بازی بسیار مهمی مقابل گیتی‌پسند خواهیم داشت، از تمام عاشقان سپاهان دعوت می‌کنم به سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش‌جهان بیایند و تیم محبوب خود را تشویق کنند.

یاسین کبیریان، بازیکن تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: بازی با گیتی‌پسند آخرین شانس ما برای حضور بر روی سکوست و مهم‌ترین بازی فصل ما با گیتی‌پسند خواهد بود و امیدوارم هواداران طلایی‌دل ما را تنها نگذارند تا بتوانیم پیروز این دیدار شویم.

۲ شهرآورد در یک روز + فیلم

شهرآورد سپاهان نوین با پرواز هوانیروز

عصر امروز در دیگر شهرآورد اصفهان و در آخرین دیدار هفته بیست‌ویکم لیگ برتر هندبال کشور که آخرین شهرآورد هندبال اصفهان در این فصل رقابت ها نیز بشمار می رود، تیم فولاد سپاهان نوین با پرواز هوانیروز دیدار می‌کند.

سپاهان نوینی‌ها با ۱۱ امتیاز و پرواز هوانیروز اصفهان با ۷ امتیاز در رده‌های نهم و یازدهم قرار دارند و هوانیروز برای پرواز از منطقه خطر و عدم سقوط عصر امروز بیش از هر زمان دیگری به پیروزی در شهرآورد نیازمند دارد.

تیم پرواز هوانیروز اصفهان سعی می‌کند با پیروزی برابر دیگر نماینده اصفهان آخرین تلاش‌های خود را برای بقا در لیگ برتر انجام دهد و در آن طرف هم سپاهان نوین نشان داده حریف دست و پا بسته‌ای برای هیچ تیمی نیست و تقابل این تیم با پیکانی‌ها در هفته قبل موید این نکته است.

داوران دیدار سپاهان نوین با پرواز هوانیروز حمید حسین زاده و ایرج حبیبی هستند و سیدمهدی ترابی، نماینده فدراسیون و اکبر خاکپور ناظر فنی آخرین شهرآورد هندبال ایران در فصل جاری رقابت ها هستند.

به گزارش ایرنا، لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریور سال گذشته آغاز شد و در آن چهار تیم سپاهان، سپاهان نوین، گیتی‌پسند و پرواز هوانیروز از استان اصفهان حضور دارند.

فرازبام خاییز دهدشت، زغال سنگ طبس، فولاد مبارکه سپاهان، پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان، پرواز هوانیروز و نفت و گاز گچساران در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ «آیندگان» شرکت کردند و بر این اساس یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شد.

همچنین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، زغال سنگ طبس، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، نفت و گاز گچساران، پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، گیتی‌پسند، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، فرازبام خاییز دهدشت و صنعت مس کرمان که در مسابقات هندبال جوانان پسر شرکت کرده‌اند، یک امتیاز به مجموع امتیازاتشان افزوده شده است.

هم‌اکنون صنعت مس کرمان با کسب ۴۲ امتیاز در صدر قرار دارد و قهرمانی را سه هفته زودتر به نام خود زد، نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون ۳۵ امتیازی است و گیتی‌پسند با ۳۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت.

فولاد مبارکه سپاهان با ۳۰، زغال‌سنگ طبس با ۲۵، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۲۳، نفت و گاز گچساران با ۲۱، پیکان خراسان با ۱۶، سپاهان نوین با ۱۱، آلومینیوم اراک با ۱۰، پرواز هوانیروز با ۷ و فرازبام ‌خائیز دهدشت با ۶ امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

جدول رقابت‌ها بدون احتساب امتیازات لیگ هندبال نوجوانان و مسابقات هندبال جوانان پسر پیش از برگزاری بازی های هفته بیست و یکم به قرار زیر است.

۲ شهرآورد در یک روز + فیلم

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha