نیروهای خدماتی و درمانی در ورزشگاه آزادی مستقر شدند

تهران - ایرنا - در آستانه برگزاری نود و یکمین شهرآورد فوتبال پایتخت نیروهای عملیاتی اورژانس و آتش نشانی در نقاط داخلی و بیرونی ورزشگاه آزادی به منظور ارایه خدمات به تماشاگران مستقر شدند.

رییس مرکز اورژانس تهران روز پنجشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: تعداد ۸ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۶ دستگاه موتورلانس و ۵ خودروی ستادی و پشتیبانی در ورزشگاه آزادی مستقر خواهند شد.

پیمان صابریان افزود: حدود ۳۰ پزشک و کارشناس فوریت های پزشکی تا پایان این مسابقه فوتبال به هواداران خدمات درمانی رایگان ارایه می کنند.

وی از  هواداران ۲ تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران خواست در صورت نیاز به خدمات درمانی به سامانه ۱۱۵ و یا تیم های استقرار یافته در محل اطلاع دهند.

۷۰ آتش نشان در ورزشگاه آزادی مستقر شدند

همچنین سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز به خبرنگار ایرنا گفت: برای تامین ایمنی هواداران این مسابقه ۷۰ نیروی عملیاتی این سازمان در نقاط داخلی و بیرونی ورزشگاه آزادی مستقر شدند.

سید جلال ملکی افزود: همزمان با برگزاری نود و یکمین شهرآورد پایتخت، ۷۰ آتش نشان در ۱۴ نقطه داخل، پارکینگ ها و سایر مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی مستقر می شوند و تامین ایمنی هوداران را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: آتش نشان به همراه ۲۰ دستگاه خودرو منبع دار و موتورسیکلت در داخل و اطراف مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی شدند.

ملکی با بیان اینکه ماموران ایستگاه ۲۰ سازمان آتش نشانی که در مجاورت ورزشگاه آزادی مستقر هستند در آماده باش کامل بسر می برند افزود: همچنین مدیران عملیاتی سازمان آتش نشانی نیز در مسیرهای استقرار یافته حضور دارند و به گشت زنی خواهند پرداخت.
وی از هواداران ۲ تیم فوتبال خواست با آتش نشانان همکاری داشته و در صورت بروز حادثه ای ضمن فاصله گرفتن از محل حادثه مراتب را به سامانه ۱۲۵ و یا تیم های استقرار یافته در محل اطلاع دهند.

خدمات رسانی مترو به هواداران سرخابی

همچنین مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه نیز به خبرنگار ایرنا از سرویس دهی مترو به خصوص در خطوط ۴ و ۵ مترو تهران وحومه به تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و استقلال خبر داد.

محسن محمدیان افزود: با توجه به اینکه یکی از ایستگاه های خط پنج مترو (تهران_ گلشهر) ورزشگاه آزادی است تعداد زیادی از هواداران از این خط در حال عزیمت به ورزشگاه آزادی هستند.

به گفته وی؛ در صورت شلوغی در ایستگاه ها آمادگی داریم قطارهای فوق العاده به ایستگاه ها اعزام شوند.

نود و یکمین شهرآورد فوتبال پایتخت بین تیم های پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۵:۳۰ امروز با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha