۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۳۲
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 83655118
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه‌های دهه فجر در گناوه آغاز شد

۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۳۲
کد خبر: 83655118
برنامه‌های دهه فجر در گناوه آغاز شد

گناوه - ایرنا - برنامه‌های چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی درگناوه با تجدید بیعت مسئولان با آرمان‌های شهدا آغاز شد.

در این برنامه معنوی، مسئولان با حضور بر سر مزار یادمان شهدای گمنام و دردست داشتن شاخه گل ضمن ادای احترام و قرائت فاتحه، با آرمان‌های انقلاب و شهدا بیعت مجدد کردند و بر ادامه راهشان تاکید کردند.

امام جمعه گناوه در این آیین با گرامیداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ما مسئولان در کنار یادمان شهدای گمنام گردهم آمدیم تا اولین روز دهه مبارک فجر را با با نام و یاد شهدا که عزت، اقتدار، صلابت به نصیب کشور کردند، تبرک و آغاز کنیم.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و آغاز دهه فجر، دهه‌ای است که در آن حماسه‌ای ماندگار در تاریخ به ثبت رسیده‌است و فجری در آن دمیده که به مدد ایمان، اعتقاد و اراده‌ای راستین  و پولادین شکست اهریمن رژیم ستمشاهی طاغوت را رقم زد.

وی بیان کرد: ۱۲ بهمن یادآور استقبال تاریخی آزادگان جهان از پیشوای فرهیخته و خردمندی است که سرنوشت ملت را به سوی استقلال و آزادی رهنمون کرد.

امام جمعه گناوه گفت: آحاد جامعه بویژه مسئولان وظیفه سنگینی در قبال شهدا داریم و باید از منش و رفتار و کردار آنان در امور زندگی و کاری خود الگو بگیریم.

وی اظهار داشت: ما مسئولان وظیفه داریم دستاوردهای انقلاب را به نسل جوان انتقال و تببین کنیم.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در دوران دفاع مقدس ۲۳۰ شهید تقدیم میهن و انقلاب کرده و مزین به  ۳ شهید گمنام و یک شهید مدافع حرم در شهر گناوه و سه شهیدگمنام و یک شهید فاجعه منا در بندرریگ است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha