جلب حداکثری مشارکت دانشگاهیان، بزرگترین سرمایه‌ برای خدمت به جامعه

تهران - ایرنا - معاون آموزشی وزارت بهداشت در نشست با مسئولین حوزه‌ آموزش که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد از جلب حداکثری مشارکت دانشگاهیان با عنوان بزرگترین سرمایه‌ معاونت آموزشی یاد کرد.

به گزارش روز پنجشنبه وبدا، علی اکبر حسن حق دوست با بیان اینکه اگر از سرمایه‌ بالقوه مشارکت دانشگاهیان به خوبی بهره‌برداری نشود در حوزه‌ آموزش متضرر خواهیم شد افزود: به مسئولین حوزه‌ آموزش توصیه می‌کنم ملاقات با دانشجویان و اساتید مناطق مختلف را از برنامه‌های لاینفک سفرهای استانی خود بدانند؛ چرا که سخنان دانشجویان و اساتید مناطق مختلف می‌تواند برای ما قابل تامل و مفید باشد.

وی ادامه داد فزود: لازم است استعدادهای درخشان این مملکت را دریابیم و حمایت از آنها فقط حمایت مالی نیست بلکه اصل مطلب، بها دادن و احترام گذاشتن به این عزیزان است تا با آرامش و اعتماد به نفس، موارد و قضایا را به شکل خاص ببینند و بتوانند برای جامعه کار ویژه‌ای انجام بدهند.

 حق‌دوست تاکید کرد:  لازم است مطالبات معاونت آموزشی که در قالب نامه و مکاتبات اداری بیان می‌شود به شکل پیش‌خوان ارائه شود تا در دسترس همگان باشد و در خاطرات باقی بماند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha