۲۲ دی ۱۳۹۸، ۲۰:۱۷
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 83631250
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور دستگاه‌های مربوطه تا برطرف‌شدن مشکلات عین۲اهواز

اهواز - ایرنا- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مردم منطقه عین ۲ اهواز باید بدانند که تا رفع مشکلات فاضلاب، دستگاه‌های مربوطه در این منطقه حضور داشته و تلاش می‌کنند.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد عصر یکشنبه در حاشیه بازدید و بررسی آخرین وضعیت و مشکلات منطقه عین ۲ اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: باتوجه به معضلات عمده این منطقه از نظر آب و فاضلاب، رسیدگی به این مشکلات در ماه های گذشته در اولویت کار قرار گرفته و تاکنون اقدامات زیرساختی مناسبی در این منطقه انجام شده است.

وی افزود: بحث فاضلاب و جمع شدن آب های سطحی از دغدغه‌ها و مشکلات اصلی این منطقه بوده و با توجه به گفته مدیرعامل شرکت آبفا اهواز ، تاکنون ۱۵ کیلومتر شبکه گذاری فاضلاب در این منطقه انجام شده است.

امام جمعه اهواز ادامه داد: در برخی از بخش های این منطقه لوله گذاری فاضلاب به صورت استاندارد انجام نشده که تعویض این لوله‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

جمع شدن آب های سطحی ، نبود لوله‌کشی گاز ، نبود آسفالت در برخی خیابان ها، بوی نامطبوع و نبود زیرساخت فاضلاب از مشکلات عمده منطقه عین ۲ اهواز بوده که در ماه های اخیر رسیدگی به این مسایل در دستور کار دولت و قرار گرفته و گروه های جهادی نیز خدمات خوبی را به مردم این منطقه ارایه دادند.

منطقه عین ۲ اهواز در جریان بارندگی شدید اواخر آبان و نیز سیل فروردین امسال دچار آب گرفتگی شد که خسارت زیادی به منازل و زیرساخت های این منطقه وارد کرد.

عین ۲ در ۲ کیلومتری جنوب غرب اهواز قرار دارد که حدود ۳۲ هزار نفر جمعیت دارد. این منطقه در سال ۹۵ به شهر اهواز ملحق شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha