۱۸ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 1829
کد خبر: 83626326
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار حاج سلیمانی مخالف قوانین بین المللی است

کرمان - ایرنا - معاون فرهنگی قوه قضائیه در خصوص اقدامات حقوقی و قضایی قوه قضاییه در حادثه تروریستی شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: این اقدام آمریکا از همه جهت مخالف قوانین بین‌المللی است.

به گزارش دریافتی ایرنا  از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، حجت‌الاسلام و المسلمین هادی صادقی  روز چهارشنبه پیرامون خصوص اقدامات حقوقی و قضایی قوه قضاییه در حادثه تروریستی شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر همرزمان بیان کرد: اینکه چه اقداماتی می‌توان انجام داد، یک بحث و اینکه این حادثه را با اقدامات قضایی می‌توان پیگیری کرد یا خیر، بحثی دیگر است.
وی افزود: این حادثه ابعاد بسیار بزرگ سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی دارد و جنگ بزرگ بین تمامیت کفر و ایمان است. این اقدام آمریکا از همه جهت مخالف قانون بین‌الملل است؛ یک مقام

رسمی در خاک کشور ثالث مهمان بوده و با عملیات تروریستی به شهادت می‌رسد که این موضوع قابل پیگیری است و باید به محکومیت آمریکا منجر شود.

معاون فرهنگی قوه قضاییه ادامه داد: دولت ایران کار مناسبی انجام داد و گام پنجم را در مسائل هسته‌ای برداشت؛ اما این آغاز راه است و کارهای اصلی این است که ملت‌های منطقه متحد و خون‌های

عزیز موجب اتحاد همه ملت‌های مظلوم منطقه گردد و نفرت جهانی علیه آمریکا ایجاد شود و به حرکات خودجوش مردمی مبارزه با آمریکا  و مولود نامشروع آمریکا یعنی اسرائیل و اخراج آمریکا از

منطقه تبدیل شود و به کمتر از اینها نباید قانع شویم.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق (حشد الشعبی) به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ماه در حمله هوایی نیروهای آمریکایی در مسیر فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که این حمله هوایی به دستور  «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا انجام شد و رهبر معظم انقلاب در پی این جنایت سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha