الله‌کرم: ائتلاف یک اصل در سیاست است

۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۴
کد خبر: 83580306
الله‌کرم: ائتلاف یک اصل در سیاست است

تهران- ایرنا- حسین الله‌کرم ائتلاف را یک اصل در سیاست دانست و گفت: هرکسی کار سیاسی می‌کند باید نگاه اصلی‌اش به ائتلاف باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «حسین الله کرم» روز چهارشنبه در حاشیه چهارمین روز نام نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس به منظور مشایعت برادر شهید فهمیده داوطلب نمایندگی از حوزه انتخابیه تهران در وزارت کشور حضور یافت.

وی در جمع خبرنگاران خواستار جوانگرایی در مجلس شد و گفت: مجلس جای کسی است که چند شیفت کار کند، جای استراحت نیبست و جای حرکت است و به نظر من دهه اولیها اگر این توان را هم داشته باشند چند صباحی است و نمی توانند آن را ادامه دهند. لذا تاکید می کنم جوانان روی کار بیایند و وارد صحنه شوند.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره اینکه آیا در شورای وحدت فعالیت می کنید یا جداگانه، اظهار داشت: ائتلاف یک اصل در سیاست است و هر کس کار سیاسی را آغاز میکند نگاه اصلی اش باید به ائتلاف باشد. که فعلا در کشور دو جریان وجود دارد البته گروه های جدید هم آمده اما ما جدید نیستیم از شورای شهر پنجم کار را شروع کردیم.

وی اضافه کرد: جریان ائتلاف انقلاب اسلامی این وزن نیروهای جوان و انقلابی را در نظر بگیرد اگر چنین شود ما قطعا پیرو و دنباله رو خواهیم شد.

الله کرم در پاسخ به این پرسش که آیا مواضع شما (انصار حزب الله) که برخی آن را تند می دانستند با قبل تغییر کرده است یا نه، گفت: فکر می کنم برنامههای انصار حزب الله و شورای هماهنگی حزب الله یک جریان انقلابی است چون وضعیت کشور ما با توجه به جنگ اقتصادی موجود نیازمند به حرکت جهادی و انقلابی برای مقابله با آن هستیم. به نظر می رسد امروز این حرکت نمود بهتری می تواند داشته باشد. هر جنگی که حضور داشته باشیم نیاز به این جنگ هستیم لذا همه کشور باید در این جهت قرار بگیرند.

وی افزود:‌ هرگاه ما در هر جنگی اعم از جنگ اقتصادی و نظامی، سیاسی و اجتماعی و فرهنگی بخواهیم حضور پیدا کنیم نیازمند اقدامی جهادی هستیم.

الله‌ کرم اعتراضات در کشور را سازماندهی دانست و تصریح کرد: این اعتراضات در چارچوب مشخص باید دنبال شود تا با منافع ملی و عمومی کشور تضاد پیدا نکندو عده‌ای از جمع معترضین در جریان گرانی اخیر بنزین سوء استفاده کرده و اغتشاشگر شدند  که نمونه آن می توان به آتش زدن بانک‌ها و زیرساخت مخابرات و  برنامه‌ریزی برای حمله به زیرساخت‌های نفتی و پتروشیمی‌ها در جنوب کشور اشاره کرد.

این فعال سیاسی گفت:‌ مشخص است عده‌ای در خارج از کشور به دنبال سوء استفاده از گرانی بنزین بوده و برنامه‌ریزی برای اغتشاش داشتند.

این عضو انصار حزب الله با بیان اینکه وقتی مردم معترض فرمایش مقام معظم رهبری در جدا سازی صف‌شان از اغتشاشگران را شنیدند در کمترین زمان ناامنی و اغتشاشاتی که در کشور به وجود آمده بود مهار شد، خاطرنشان کرد: اما باید اعتراضات و ضعیت مشخص‌تری پیدا کند تا مردم بتوانند آن را بیان کرده و مورد سوءاستفاده اغتشاشگران قرار نگیرند.

به گفته وی، این موضوع در سال ۹۶ و قبل تر از آن در سال ۷۸ هم اتفاق افتاد و معاندین از این اغتشاشات حمایت کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha