درصورت گنجانده نشدن در فهرست جریان انقلابی حوزه انتخابی را تغییر می‌دهم

تهران -ایرنا- برادر شهید فهمیده داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در فهرست جریان انقلابی قرار نگیرم، حوزه انتخابی خود را از تهران به زادگاهم قم تغییر می‌دهم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «مجید فهمیده» روز چهارشنبه در چهارمین روز از نامنویسی داوطلبان نمایندگی مجلس در محل وزارت کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به ایرنا که اگر در فهرست ائتلاف نیروهای انقلابی قرار نگیرید از انتخابات کنار می کشید، افزود: افزود: اگر در فهرست قرار نگیرم حوزه انتخابیه خود را عوض می کنم و به شهر دیگری میروم و در آنجا اقدام می کنم. فعلا تهران داوطلب شدم به شهر مقدس قم می روم چون اصالت من قمی است.

وی که خود را کارشناس ارشد علوم قضایی معرفی کرد، اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم با این گام دوم انقلاب که آقا فرمودند در برابر ابزار دشمن همان جنگ اقتصادی بایستیم و مبارزه کنیم.

فهمیده درباره اینکه از چه طیف سیاسی وارد می شوید، گفت: در معیت انواع طیف ها هستیم اما بیشتر از دوستان ما در جریان نیروهای انقلابی منتسب به حزب الله باشیم.

وی اضافه کرد: با شورای ائتلاف صحبت هم داشتیم.

این داوطلب نمایندگی مجلس اولویت نخست خود را در مجلس یازدهم مبارزه با فقر و بیکاری عنوان و تصریح کرد: باید با این جریان مبارزه کرد ان شاء الله بیکاری را اسیر خواهیم کرد و  فقر را به زندان خواهیم انداخت.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha