۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۸:۵۷
کد خبر: 83578061
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۲۶ داوطلب نمایندگی مجلس در قزوین ثبت نام کردند

۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۸:۵۷
کد خبر: 83578061
۲۶ داوطلب نمایندگی مجلس در قزوین ثبت نام کردند

قزوین - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: تا پایان دومین روز از ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی، ۲۶ داوطلب با مراجعه به سه حوزه انتخابی این استان ثبت نام کردند.

منوچهر حبیبی عصر دوشنبه اظهار داشت: از بین داوطلبان ثبت نام شده، ۱۵ داوطلب از حوزه انتخاباتی قزوین، البرز و آبیک، ۶ داوطلب از بوئین‌زهرا و آوج و پنج داوطلب نیز از حوزه انتخابی تاکستان بودند.

وی اضافه کرد: از مجموع ۲۶ داوطلب ثبت نام شده نیز ۲۴ مرد و ۲ زن بودند که نسبت به دوره گذشته با افزایش ۴۴ درصدی روبرو بوده است.

حبیبی با اشاره به اینکه مدرک تحصیلی ۲۳ داوطلب ثبت‌نام شده فوق لیسانس، ۲ داوطلب دکتری و یک داوطلب نیز حوزی می‌باشند، تصریح کرد: جوان‌ترین فرد ثبت نام کننده متولد ۶۸ و مسن‌ترین آنها نیز متولد ۳۹ است.

به گفته این مسئول ستاد انتخاباتی، از بین افراد ثبت نام شده چهار داوطلب استاد دانشگاه، ۴ داوطلب دارای شغل آزاد، ۶ بازنشسته، سه فرهنگی، پنج کارمند، یک روحانی، یک پزشک و مابقی نیز از سایر اقشار جامعه هستند.

وی، آخرین مهلت نام‌ از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را ۱۶ آذرماه جاری اعلام و تصریح کرد: از داوطلبان خواسته شده تا ثبت نام خود را به آخرین روزهای مهلت نام نویسی موکول نکنند.

قزوین با یک میلیون و ۳۰۰ هزار جمعیت دارای چهار نماینده از سه حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha