«طعم گس مرگ»«قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی»

تهران- ایرنا- در دومین هفته از آذرماه سال جاری چند نمایش جدید به صحنه می آید و حال و هوای سرد پاییزی در تئاتر گرم باقی می‌ماند.

در دومین هفته از آخرین ماه پاییز از ۹ تا ۱۵ آذرماه نمایشهای جدیدی به صحنه اضافه میشوند و اجراهای دیگری نیز صحنه را ترک می کنند.

نمایش هایی که به صحنه اضافه می شوند

- نمایش لوپارا به نویسندگی و کارگردانی مهدی ربوشه از ۱۰ آذرماه تا تا ۴ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو میزبان مخاطبان می‌شود.

- نمایش حشره به کارگردانی مهیار قزل سوفلو و نویسندگی مهیار قزل سوفلو و احسان یزدان پناه از ۱۰ آذر تا ۳ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۷۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا خواهد داشت.

- نمایش از میان مردگان به نویسندگی شیما محمد بیگی و کارگردانی سمیه مطلبی از ۱۰ تا ۳۰ آذرماه هر شب ساعت ۱۸ در مجموعه تئاتر دیوار چهارم به صحنه خواهد رفت.

- نمایش گرگ ها در آشپزخانه به نویسندگی فارس باقری و کارگردانی آرمان شیرالی نژاد از ۱۰ آذرماه تا ۵ دی‌ماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۷۰ دقیقه در تماشاخانه سپند میزبان مخاطبان می‌شود.

- نمایش گفتگوی شبانه به نویسندگی و کارگردانی امیرمهاجر سلطانی از ۱۰ تا ۲۹ آذرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۷۰ دقیقه در تماشاخانه شانو اجرا خواهد داشت.

- نمایش طعم گس مرگ به نویسندگی کوروش شمس و کارگردانی سعید سالمی از ۱۰ تا ۲۷ آذرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به صحنه خواهد رفت.

- نمایش ماسک به نویسندگی بهزاد اقطاعی و ماهک مجد و کارگردانی بهزاد اقطاعی از ۱۰ تا ۳۰ آذرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد میزبان مخاطبان می‌شود.

- نمایش داستان باغ وحش به نوشته ادوارد آلبی و کارگردانی علیرضا چاوش از ۱۰ آذرماه تا ۹ دی‌ماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۵۵ دقیقه در خانه موزه استاد انتظامی اجرا خواهد داشت.

- نمایش قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی به نویسندگی شهاب مهربان و علی ساعدی و کارگردانی امیر میری از ۱۳ آذرماه هر شب ساعت ۱۸ در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه خواهد رفت.

نمایش‌هایی که صحنه را ترک می‌کنند

- نمایش لانچر ۵ به نویسندگی و کارگردانی پویا سعیدی و مسعود صرامی تا ۱۴ آذرماه هر روز در دو نوبت ۱۵ و ۱۸ به مدت ۱۳۵ دقیقه در تئاتر مستقل تهران اجرا می‌شود.

- نمایش کاتالپسی به کارگردانی وحید نفر و نویسندگی علی امیر ریاحی تا ۸ آذرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۷۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود.

- نمایش انصراف به نویسندگی و کارگردانی فربد همدانی تا ۱۰ آذرماه هر شب ساعت ۱۷:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه آژمان به نمایش در می‌آید.

- نمایش دادگاه ویژه نوشته ولادمیر نیکالایویچ واینوویچ تا ۱۰ آذرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۸۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود.

- نمایش رابعه، زخمه بر گیسوی نار به نویسندگی و کارگردانی احسان مالمیر تا ۱۰ آذرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در تالار محراب به صحنه می‌رود.

- نمایش سفر خسرو به مسکو به نویسندگی و کارگردانی سپهر حیدری نژاد تا ۱۰ آذرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به نمایش در می‌آید.

- نمایش هر کسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز به نویسندگی، طراحی و کارگردانی سجاد افشاریان تا ۱۰ آذرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۱۰۵ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

- نمایش پروفسورها با برداشتی آزاد از کله پوکهای نیل سایمون و به کارگردانی علی سعید تا ۱۰ آذرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۹۰ دقیقه در تماشاخانه شانو به صحنه می‌رود.

- نمایش کبوتری ناگهان به کارگردانی غلامرضا عربی و نوشته محمد چرمشیر ۱۳ آذرماه ۲۰:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی به نمایش در می‌آید.

- نمایش غارنشینان به کارگردانی مهدی محبعلی و نوشته ویلیام سارویان تا ۱۳ آذرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۷۵ دقیقه در تئاتر هامون اجرا می‌شود.

- نمایش پنجاه پنجاه به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی و نویسندگی هاله مشتاقی نیا و مرتضی اسماعیل کاشی (با نگاهی به نمایشنامه خودی و غیر خودی نوشته برتولت برشت به ترجمه کمال الدین شفیعی) تا ۱۴ آذرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه در تماشاخانه هیلاج به صحنه می‌رود.

- نمایش سگدو به کارگردانی عباس غفاری و نویسندگی محمد چرم شیر تا ۱۴ آذرماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۷۰ دقیقه در سالن سایه تئاترشهر به نمایش در می‌آید.

- نمایش پارتی به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی تا ۱۴ آذرماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن سایه تئاترشهر اجرا می‌شود.

- نمایش لباس جدید پادشاه به کارگردانی لادن نازی و نویسندگی فرزاد فخری زاده تا ۱۵ آذرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در تماشاخانه سنگلج به صحنه می‌رود.

- نمایش زندگی کنسرو شده نوشته حمیدرضا نعیمی و به کارگردانی حامد هادوی تا ۱۵ آذرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۴۵ دقیقه در تماشاخانه ایران تماشا به نمایش در می‌آید.

- نمایش بداهه به طراحی و کارگردانی آروند دشت آرای تا ۱۵ آذرماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه در تماشاخانه ملک اجرا می‌شود.

نمایش‌های که به اجرای خود ادامه می‌دهند

- نمایش در به کارگردانی عمران مرادی و نویسندگی هلیا فتحی تا ۱۷ آذرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۴۵ دقیقه در تماشاخانه آژمان به صحنه می‌رود.

- نمایش فاش به نویسندگی و کارگردانی مهران مرادی تا ۱۵ آذرماه هر شب ساعت ۱۸ به  مدت ۵۵ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به نمایش در می‌آید.

- نمایش صدای آهسته‌ی برف به کارگردانی جابر رمضانی و نویسندگی پیام سعیدی و جابر رمضانی تا ۱۵ آذرماه هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه در تئاتر مستقل تهران اجرا می‌شود.

- نمایش درس‌های عمو شلبی برای زندگی نوشته شل سیلور استاین و به کارگردانی سپهر صانعی تا ۱۸ آذرماه هر شب ساعت ۱۷ به مدت ۶۰ دقیقه در تالار مولوی به صحنه می‌رود.

- نمایش غریبه های کامل به کارگردانی سیدعلی شانه ساز و نویسندگی سیدعلی شانه ساز و سعید زارعی تا ۱۸ آذرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به نمایش در می‌آید.

- نمایش عیش و نیستی به کارگردانی جابر حسینی و نویسندگی تیری مونیه تا ۱۹ آذرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه در خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود.

- نمایش سکوت سفید نوشته تام استوپارد و به کارگردانی کورش سلیمانی تا ۱۹ آذرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۵۵ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به نمایش در می‌آید.

- نمایش آسانسور نداره نوشته سباستین تیری و به کارگردانی لبخند بدیعی تا ۲۲ آذرماه هر شب ساعت ۱۸ در کارگاه نمایش تئاترشهر به نمایش در می‌آید.

- نمایش این سو، آن سو نوشته فلوریان زلر و به کارگردانی یوسف محمدی تا ۲۰ آذرماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی اجرا می‌شود.

- نمایش اسمش این نیست به کارگردانی آرزو خرم نیا تا ۲۲ آذرماه هر شب ساعت ۱۷:۳۰ به مدت ۴۵ دقیقه در تئاتر هامون به صحنه می‌رود.

- نمایش م (میم) به نویسندگی و کارگردانی بهنام شریفی تا ۲۲ آذرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه آژمان به نمایش در می‌آید.

- نمایش زن خوب سچوان نوشته برتولت برشت و به کارگردانی حسین کاظمی تا ۲۲ آذرماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان اجرا می‌شود.

- نمایش مقدس به نویسندگی و کارگردانی سعدی محمدی عبد تا ۲۵ آذرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۶۵ دقیقه در سالن اصلی تالار مولوی به صحنه می‌رود.

- نمایش زیراکس به کارگردانی علی اصغر دشتی و نویسندگی محمدرضا مرزوقی تا ۲۵ آذرماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ تالار حافظ به نمایش در می‌آید.

- نمایش پینوکیو به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا محمودی تا ۲۵ آذرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۵۰ دقیقه در سالن اصلی تالار مولوی اجرا می‌شود.

- نمایش دریاچه قو به نویسندگی و کارگردانی رضا صابری تا ۲۶ آذرماه هر شب ساعت ۲۱ در سالن استاد ناظرزاده کرمانی ایرانشهر به صحنه می‌رود.

- نمایش سوختن به کارگردانی علیرضا آرا و علیرضا اولیایی و نویسندگی مهرداد کوروش نیا تا ۲۶ آذرماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۷۰ دقیقه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی ایرانشهر به نمایش در می‌آید.

- نمایش پیک نیک در میدان جنگ نوشته فرناندو آرابال و به کارگردانی زری اماد تا ۲۷ آذرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن جوانمرد خانه تئاتر اجرا می‌شود.

- اپرای عروسکی مولوی به نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب پور تا ۲۹ آذرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۱۰۰ دقیقه در تالار فردوسی به صحنه می‌رود.

- نمایش ته بلیط به نویسندگی علیرضا حمیدین و امیر پناهی فر و کارگردانی علیرضا حمیدین تا ۲۹ آذرماه هر شب ساعت ۱۹:۲۰ در تماشاخانه ملک به نمایش در می‌آید.

- نمایش خاک و تاج به کارگردانی زهرا صبری و نویسندگی گیتی صفر زاده تا ۲۹ آذر هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه سالن قشقایی تئاترشهر اجرا می‌شود.

- نمایش ادیپوس به کارگردانی مرتضی صفری تا ۲۹ آذرماه هر شب ساعت ۱۷ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی به صحنه می‌رود.

- نمایش درماندگان آخر اسفند به نویسندگی نوشین معراجی و کارگردانی حامد برغانی تا ۲۹ آذرماه هر شب ساعت ۲۱:۱۵ در تماشاخانه دیوار چهارم به نمایش در می‌آید.

- نمایش فرمالیته به نویسندگی، طراحی و کارگردانی علی صفری تا ۳۰ آذرماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

- نمایش آن دیگری به نویسندگی آرمین جوان و کارگردانی سمانه زندی نژاد تا ۳۰ آذرماه هر شب ساعت ۱۹ در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.

- نمایش چهره مرد هنرمند در جوانی به نویسندگی و کارگردانی مصطفی هرآیینی تا ۳۰ آذرماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۷۰ دقیقه در سالن صنوبر پردیس تئاتر شهرزاد به نمایش در می‌آید.

- نمایش آهنگ های لندندری به نوشته راشل فیلد و به کارگردانی سیامک گل سرخ تا ۳۰ آذرماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۵۰ دقیقه در تماشاخانه ایران تماشا اجرا می‌شود.

- نمایش در کشور شما قابل دسترس نیست به کارگردانی ندا تمیمی و نویسندگی دامون نوروزی تا ۳۰ آذرماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۶۵ دقیقه در مجموعه تئاتر دیوار چهارم به صحنه می‌رود.

- نمایش مری پاپینز برداشتی آزاد از نمایشنامه مری پاپینز نوشته جولین فلوز و به کارگردانی احمد سلیمانی تا ۳۰ آذرماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۱۰۰ دقیقه در تالار وحدت به نمایش در می‌آید.

- نمایش راپسودی به نویسندگی تایماز رضوانی و کارگردانی سیما تیرانداز تا ۳۰ آذرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

- نمایش دست‌های آلوده نوشته ژان پل سارتر و به کارگردانی مسعود موسوی تا ۳۰ آذرماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۷۵ دقیقه در سالن قشقایی تئاترشهر به صحنه می‌رود.

- نمایش قرمز نوشته جان لوگان و به کارگردانی علی روان بُد تا ۱ دی‌ماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه در گالری پلتفرم سه به نمایش در می‌آید.

- نمایش احتمال اشتباه به نویسندگی و کارگردانی حسین جمالی تا ۲ دی‌ماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در تالار حافظ اجرا می‌شود.

- نمایش فرانکنشتاین به نویسندگی و کارگردانی ایمان افشاریان تا ۳ دی‌ماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۹۰ دقیقه سالن اصلی تئاترشهر به صحنه می‌رود.

- نمایش مسافرانی از شیکاگو نوشته نیل سایمون و به کارگردانی حمیدرضا فلاحی تا ۳ دی‌ماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به نمایش در می‌آید.

- نمایش نسیان به کارگردانی علیرضا مهران و نویسندگی عرفان پور محمدی تا ۴ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه تماشاخانه ماه حوزه هنری اجرا می‌شود.

- نمایش پنجره ای رو به آسمان به کارگردانی امیر دژاکام و نویسندگی حسین دژاکام تا ۱۰ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در تماشاخانه سپند به صحنه می‌رود.

- نمایش فیلادلفیا من دارم میام نوشته برایان فریل و به کارگردانی الهام صحت تا ۱۱ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۷۵ دقیقه در تماشاخانه سپند به نمایش در می‌آید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha