۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۴۸
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 83570006
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

روایت بسیج ملایر از عاشورا تا قدس

۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۴۸
کد خبر: 83570006
روایت بسیج ملایر از عاشورا تا قدس

همدان_ ایرنا_ به مناسبت پنجم آذر روز بسیج مستضعفان، بسیجیان ملایر در رزمایش بزرگ اقتدار و عظمت، نمایش از عاشورا تا قدس را در سالن سه هزار نفری الغدیر این شهر به تصویر کشیدند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر روز سه شنبه در تجمع بزرگ بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دستاوردهای بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی داشته است.

سرهنگ سیدجواد حسینی افزود: بسیج برگرفته از نوآوری امام خمینی(ره) است که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با اندیشه امام راحل از مجموعه‌ای از انسان‌های باانگیزه و پاک شکل گرفت.

وی با بیان اینکه بسیج همواره نهادی مردمی و در خدمت به مردم است گفت: بسیج در مقالبه با تمامی سختی ها، تحریم ها و فتنه ها پیشقدم بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اجرای ۲۵۰ هفته بسیج در این شهرستان بیان کرد: رزمایش اقتدار و عظمت بسیج امسال از محوری ترین برنامه های هفته بسیج بود که در سالن سه هزار نفری الغدیر اجرا شد.

سرهنگ حسینی افزود: ویژه‌ برنامه روز بسیج امسال طرحی نو و متفاوت بود که با خلاقیت بسیجیان یک نمایشنامه در پنج بخش اجرا شد.

وی بسیج را در امتداد عاشورا و برگرفته از نهضت سرخ حسینی دانست و اظهار داشت: به همین منظور نخستین بخش این نمایش به روایتی از عاشورا اختصاص‌ یافت.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه بخش دوم این نمایش برگرفته از انقلاب اسلامی است ادامه داد: بسیج هم‌جنس انقلاب و یار و یاور انقلاب است.

سرهنگ حسینی با اشاره به اجرای بخش سوم این نمایش برگرفته از دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس، دفاع جانانه بسیجیان این مرز و بوم از میهن اسلامی بود.

وی افزود: دوران دفاع مقدس نخستین آزمایش بزرگ بسیجیان پس از تولد این نهاد بود که بسیجیان از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: قطعه چهارم این نمایش با موضوع بسیج سازندگی و بدین معنا است که پس از پایان جنگ بسیج به انتها نرسید و از آن دوران بسیج در تمامی عرصه‌ها حضور فعال دارد.

سرهنگ حسینی یادآور شد: قطعه آخر این نمایش مربوط به دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) و حرکت به سمت بیت ‌المقدس بود که با ایده و فکر بسیجیان و حضور بیش از یکصد هنرمند بسیجی به تصویر کشیده شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha