شرکت‌های دانش بنیان ملایر تجلیل شدند

۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۶:۲۵
کد خبر: 83567157
شرکت‌های دانش بنیان ملایر تجلیل شدند

همدان- ایرنا- ۱۰ شرکت دانش بنیان در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، علمی و پزشکی امروز /یکشنبه/ به مناسبت هفته بسیج توسط سپاه ناحیه ملایر مورد تجلیل قرار گرفتند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر در همایش نخبگان بسیج این شهرستان ملایر در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: از طرح‌ها و ایده‌های دانشجویان حمایت می‌کنیم تا بتوانیم گام‌های موثری برای حل مشکلات پیش رو برداریم.

سرهنگ علی اصغر فارسی پیشرفت‌های علمی را عامل مهم توسعه دانست و افزود: امروز شاهد پیشرفت‌های علمی خوبی در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش علمی هستیم.

وی با بیان اینکه معاونت علمی و پژوهشی سپاه ناحیه ملایر نیز همکاری خوبی با دانشگاه‌ها و حمایت از ایده‌های نو دارد ادامه داد: با حضور سرافرازانه بسیج و هدایت گری‌های رهبر معظم انقلاب در عرصه‌های علمی و فناوری خوش درخشیده‌ایم.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: زمانی‌که غربی‌ها دست ما را خالی گذاشتند و با حضور در عرصه‌های مختلف پروژه‌های ما را رها کردند، ما با جوانان خلاق، توانمند و ایده‌پرداز طرح‌ها را یکی پس از دیگری افتتاح کردیم.

باید به سمت دانشگاه‌های کارآفرین حرکت کنیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ملایر نیز در این آیین گفت: بسیج همچنان در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کرده و یکی از دلایل ایجاد امنیت در مقابل تمامی فتنه‌ها و تحریم‌ها حضور بسیجیان است.

محمدعظیم خدایاری با بیان اینکه این دانشگاه محلی برای ارائه ایده‌های نو و خلاق است بیان کرد: ایده‌ها و فعالیت‌هایی که در دانشگاه‌ها ارائه می‌شود، نیاز اساسی کشور و تحولی در نظام آموزشی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل سوم و دانشگاه‌های کارآفرین را یک ضرورت دانست و افزود: با کارآفرین کردن دانشگاه‌ها بسیاری از مشکلات همچون بیکاری حل می‌شود.

خدایاری به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: توصیه نخست رهبر معظم انقلاب در گام دوم به جوانان، علم و فناوری است که باید به آن بپردازند.

وی تاکید کرد: هم اکنون سنگِ بنای جهاد علمی در دانشگاه آزاد ملایر گذاشته شده است و باید با عمل به وظیفه خود، این پیشرفت‌های علمی و فناوری را استمرار دهیم.

حمایت سپاه ملایر از ۳۵ طرح علمی و پژوهشی

مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه ناحیه ملایر نیز ادامه داد: امسال از ۳۵ طرح علمی و پژوهشی در حوزه‌های مختلف علمی، پزشکی، صنعتی و کشاورزی حمایت کردیم.

حمیدرضا آقابیگی با بیان اینکه تعدادی از ۱۰ شرکت دانش بنیان را مورد حمایت قرار دادیم گفت: از بدو تولد این طرح‌ها را حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره حمایت از این طرح‌ها در مرحله ثبت، تولید و کارآفرینی توسط بسیج علمی و پژوهشی سپاه ناحیه ملایر تاکید کرد: سعی و تلاش ما بر این است تا تمامی طرح‌های محصول محور را به کارآفرین تبدیل کنیم.

در این همایش ۱۰ شرکت دانش بنیان طرح‌های پژوهشی خود را در حوزه‌های مختلف کشاورزی، علمی، صنعتی و پزشکی ارائه کردند و خواستار حمایت بیشتر برای تولید انبوه بسیاری از این طرح‌ها شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha