گلزار شهدای شهرستان ورامین گلباران شد 

تهران- ایرنا- گلزار شهدای شهرستان ورامین امروز پنجشنبه همزمان با نخستین  روز از هفته گرامیداشت بسیج گلباران شد.

 این مراسم معنوی با حضور فرماندار، مسئولان و مردم شهید پرور ورامین در گلزارهای شهدای حسین رضا (ع)، سید فتح الله و گلزار شهدای گمنام برگزار شد ، مزار شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گلباران شد و شرکت کنندگان در این مراسم معنوی  بار دیگر با آرمان‌های آنان تجدید میثاق کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این مراسم گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ۴۰ سال پیش با بنا نهادن شجره طیبه بسیج، دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی را تضمین کرد که نتیجه این امر را می‌توان در جریان فتنه اخیر به خوبی مشاهده کرد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی افزود: در شرایطی که دشمنان قسم خورده نظام همواره تلاش دارند تا با توطئه‌های مختلف، اصل نظام را آماج دشمنی قرار دهند، این فرهنگ بسیج است که توانست تمامی این توطئه‌ها را خنثی کند.

وی تصریح کرد: در جریان فتنه اخیر که به بهانه افزایش قیمت بنزین در برخی از نقاط کشور رخ داد، این بسیجیان بودند که در کنار نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی از کیان کشور دفاع کردند و این توطئه را نیز همچون گذشته بی‌اثر گذاشت.

وی تأکید کرد: امروز کشور بیش از هر زمان دیگر به فرهنگ بسیج و سرمایه‌گذاری در این حوزه نیاز دارد و مردم و مسئولان موظفند تا با حمایت از این نیروی انقلابی، کشور را در برابر هجمه دشمن مصون کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس گفت : اقتدار، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون و مرهون رشادت و از خودگذشتگی ایثارگران ، رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس می باشد و ادامه راه شهیدان پاسخی به ایثار و از خوگذشتگی آنان است.

۳۰آبان‌ماه تا ۶ آذر هفته بسیج نام دارد.
 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha