۲۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۵۲
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 83558284
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکمیل زمین گلف اصفهان به ۷ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

اصفهان- ایرنا- رییس هیات گلف اصفهان گفت: ساخت دیواره بتنی اطراف مجموعه گلف نقش جهان این کلانشهر به منظور تکمیل آن حدود هفت میلیارد ریال اعتبار نیازمند است.

کورش محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: زمین گلف نقش‌ جهان اصفهان اکنون مجموعه‌ای استاندارد کشور است که زمین‌های پیرامون آن در سال‌های گذشته مورد تعرض قرار گرفت و آزادسازی آن تا الان زمان برد.

وی با اشاره به این که برخورداری از زمین گلف استاندارد می‌تواند در پیشرفت رشته نقش مهمی ایفا کند، ادامه داد: تنها راه محصور و محدودسازی مجموعه یادشده، ساخت دیواره بتنی اطراف آن است تا دست‌اندازی‌های پیشین دیگر در آن رخ ندهد.

رییس هیات گلف اصفهان با تاکید بر ضرورت استفاده از توان مالی بخش خصوصی برای پیشبرد اهداف، افزود: تامین اعتبار با توجه به منابع مالی کم هیات چندان راحت نیست، بنابراین از ظرفیت خیران و دیگر نهادها مانند شهرداری استفاده می‌کنیم.

محمدی به برگزاری دوره‌های استعدادیابی گلف و مینی گلف در اصفهان اشاره و تصریح کرد: یک سال قبل تاکنون بالغ بر سه هزار ورزشکار در دوره‌های استعدادیابی حضور یافتند و این می‌تواند پشتوانه مناسبی برای سال‌های آینده گلف استان و کشور باشد.

وی گسترش رشته در مناطق مختلف را نیازمند برنامه‌ریزی دانست و خاطرنشان کرد: تعداد هیات‌های شهرستانی استان در یک سال اخیر از ۲ به پنج هیات افزایش یافته و توسعه در دیگر مناطق نیز در دستور کار است.

رییس هیات گلف ابراز امیدواری کرد نیمی از شهرستان‌های استان تا پیش از سال جدید دارای هیات گلف شوند و فعالیت رسمی خود را آغاز کنند.

محمدی ادامه داد: خوشبختانه میزان علاقه‌مندی در استان به این رشته خوب است و با برنامه‌ریزی و حمایت می‌توان تیم‌های خوبی را در لیگ و مسابقات کشوری داشت.

زمین گلف نقش جهان اصفهان با مساحتی بالغ بر ۲۷ هکتار در جوار ورزشگاه بزرگ نقش‌جهان اصفهان در شمال این کلانشهر قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha