۱۴ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۲۳
کد خبرنگار: 760
کد خبر: 83542794
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دور دوم رایزنی تیم مذاکره دولت عمران خان و احزاب مخالف پاکستان

تهران- ایرنا- احزاب مخالف و گروه مذاکره دولت پاکستان به ریاست "پرویز ختک"، وزیر دفاع این کشور، در ادامه مذاکرات، امروز(سه شنبه) دوباره گرد هم می آیند.

به گزارش تلویزیون جیو، معترضان به سیاست های عمران خان که هفته پیش در قالب طرح ابتکاری "راهپیمایی آزادی"‌ مولانا فضل الرحمن،‌ رهبر حزب جمعیت علمای اسلام، از سند به لاهور و در نهایت،‌ پنجشنبه به اسلام آباد رسیدند،‌ همچنان بر مطالبات خود پافشاری می کنند و خواستار استعفای نخست وزیر هستند.  

فضل الرحمن که جمعه در اجتماع مخالفان عمران خان در اسلام آباد به نخست وزیر ۴۸ ساعت مهلت داد تا استعفا کند، پس از اتمام این ضرب الاجل اعلام کرد، کمیته رهبری پس از گفت وگو با تیم مذاکره دولت در این باره تصمیم خواهد گرفت.

احزاب مخالف دولت پاکستان دیروز(دوشنبه) در نشستی تحت نام "کنفرانس همه احزاب" در محل سکونت فضل الرحمن به رایزنی درباره اقدام بعدی راهپیمایی آزادی پرداختند.

رهبران احزاب مخالف پاکستان پس از پایان این کنفرانس با تیم مذاکره دولت به گفت وگو نشستند و قرار است عصر امروز دوباره دیدار کنند.

تیم مذاکره دولت نیز امروز(سه شنبه) به منظور گفت وگو درباره اقدام بعدی در برابر راهپیمایی آزادی، با عمران خان دیدار می کند. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha