۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۲۸
کد خبر: 85475869
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باران شدید، پروازهای فرودگاه بمبئی هند را مختل کرد

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۲۸
کد خبر: 85475869
باران شدید، پروازهای فرودگاه بمبئی هند را مختل کرد

تهران- ایرنا- بارش باران و وزش باد شدید در پایتخت تجاری هند، پروازها و حرکت قطارهای حومه‌ای بمبئی را متوقف کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از تارنمای خبری روزنامه هندوستان تایمز، پروازها در فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی مهاراج بمبئی به دلیل دید کم و بارش باران به طور موقت، متوقف شد.

فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی مهاراج (CSMIA) به دلیل شرایط جوی نامناسب و طوفان گرد و غبار در شهر، دید کم و وزش باد شدید، به طور موقت پروازهای خود را برای حدود ۶۶ دقیقه متوقف کرد.

این فرودگاه در بیانیه ای اعلام کرد: عملیات در ساعت ۱۷:۰۳ به وقت محلی از سر گرفته شد.

۱۵ هواپیما در این مدت مسیر خود را تغییر دادند و خدمات مترو و قطارهای محلی به دلیل بارش باران و بادهای شدید در بمبئی و مناطق مجاور آن، مختل شدند.

اداره هواشناسی هند (IMD) با صدور هشدار، طوفان رعد و برق همراه با رعد و برق و بارش های متوسط تا شدید را برای مناطق مختلف اوتار پرادش و بمبئی پیش بینی کرد.

یکی از مقامات اداره هواشناسی هند گفت: طوفان همراه با رعد و برق و بارش های خفیف تا متوسط همراه با بادهای تند با سرعت ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر در ساعت به احتمال زیاد در نقاط دور افتاده بمبئی در ۳ تا ۴ ساعت آینده رخ می دهد.

سخنگوی متروی بمبئی نیز درباره حرکت قطارها گفت: خدمات مترو به دلیل افتادن بنر تبلیغاتی روی سیم‌های برق مترو با وزش باد شدید متوقف شد.

از سوی دیگر خدمات قطارهای حومه ای در راه آهن مرکزی بمبئی پس از خم شدن یک ستون از تجهیزات راه آهن به دلیل وزش باد شدید، در خط اصلی متوقف شده است.

قطعی برق، حادثه سقوط درختان نیز در مناطق نزدیک به بمبئی و برخی مناطق دیگر گزارش شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha