۱۳ آبان روز پرفروغی که در تاریخ ایران زمین، برجسته و سربلند است

تهران- ایرنا- دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر  گفت: ۱۳ آبان از جمله روزهای پرفروغی است که در تاریخ ایران زمین، همواره برجسته و سربلند است.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛  اسکندر مؤمنی ضمن تبریک یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی افزود: ۱۳ آبان ماه روزی است که فرزندان ایثارگر و فداکار این مرز و بوم به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می‌توان در برابر هر طاغوتی ایستاد.

وی ادامه داد:‌ در سیزده آبان ثابت شد که امنیت و آرامش را از حق کشان و ستم کیشان، که به مظلومان جهان  امنیت و آسایش نمی‌دهند، می‌توان باز پس گرفت. حماسه‌ این روز، ثابت کرد که همه قدرت‌های به اصطلاح عظیم شیطانی و طاغوتی، از درون، پوچ و پوشالی هستند.

ستاره‌ای فروزان در آسمان میهن اسلامی
مومنی تصریح کرد:‌ در سیزده آبان، مردم عدالت‌خواه و ایمان مدار ما، خویشتن را باور کردند و به چشم خود دیدند آن قدرتی که در ذهن عده‌ای کج‌اندیش و کوته‌فکر، هم چون کوهی استوار است، «کاهی» بیش نیست. سیزده آبان در تاریخ این دیار شهیدپرور، برگی زرین را به خود اختصاص داده است و بسان ستاره‌ای فروزان در آسمان میهن اسلامی می‌درخشد. امروز نیز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای پیر بیدارگر زمان؛ حضرت امام خمینی (ره) و درایت و تدبیر خردمندانه‌ مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، روحیه‌ استکبارستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته و همه ملت‌های عدالت‌خواه، حق‌طلب و آزاده را فرا گرفته است.

وی فرارسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام و روز مبارزه با استکبار جهانی را به ملت شهید پرور میهن اسلامی و عموم دانش آموزان کشورمان تبریک گفت و افزود: امید است با استعانت از الطاف الهی و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) در آینده‌ای نزدیک شاهد سرنگونی تمامی مستکبران جهان و رهایی مظلومان باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha