۱۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۵۱
کد خبر: 83086853
T T
۰ نفر
13 آبان روز تجلي غيرت انقلابي ملت ايران است

بيرجند - ايرنا - استاندار خراسان جنوبي گفت: سيزدهم آبان ماه روز تجلي‌ آزادگي‌، شجاعت‌ و غيرت‌ انقلابي‌ ملت‌ عزيز ايران‌ اسلامي است.

به گزارش روز شنبه روابط عمومي استانداري خراسان جنوبي محمدمهدي مروج الشريعه در اين پيام افزود: سيزده آبان ماه، روز تجلي‌ آزادگي‌، شجاعت‌ و غيرت‌ انقلابي‌ ملت‌ عزيز ايران‌ اسلامي و يادآور حوادث مهمي است كه در شكل گيري انقلاب اسلامي و مبارزه با استكبار جهاني، نقش اساسي داشته است.
وي اظهار داشت: در اين روز فرزندان شجاع اين مرز و بوم با الهام از رهبر آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و الگوگيري از قيام ايشان، در برابر ظلم و ستم ايستادند و به همه مستضعفان جهان آموختند كه با توكل به قدرت ايمان و وحدت و همدلي، مي توان در برابر هر طاغوتي ايستاد و استعمار و استكبار را به خاك مذلت افكند.
استاندار خراسان جنوبي در اين پيام با گراميداشت يوم الله 13 آبان ماه، روز دانش آموز و همچنين تسليت به مناسبت اربعين حسيني و سالروز رحلت جانسوز نبي مكرم اسلام، حضرت محمد مصطفي(ص)، شهادت مظلومانه امام حسن مجتبي (ع) و سالروز شهادت ولي نعمت ايرانيان، حضرت امام رضا (ع) از همه مردم متدين، انقلابي و هميشه در صحنه خراسان جنوبي دعوت كرد با حضور پرشور و شعور در راهپيمايي يوم الله 13 آبان، همراه و همگام با ساير هموطنان عزيز با صلابت بيش از پيش، انسجام، همدلي، وحدت و تعهدشان را به نظام مقدس جمهوري اسلامي و ايران عزيز اسلامي را به نمايش بگذارند.
وي بيان كرد: از درگاه پروردگار متعال براي همه جوانان و نوجوانان دانشجو و دانش آموز كه آينده سازان اين سرزمين هستند آرزوي سعادت، موفقيت و افتخارآفريني در حوزه هاي مختلف دارم.
مراسم راهپيمايي 13 آبان در بيرجند ساعت 9 صبح فردا (يكشنبه) از محل ميدان ابوذر به سمت ميدان قدس و با سخنراني حجت الاسلام و المسلمين سيد ابراهيم رئيسي توليت آستان قدس رضوي و نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري برگزار مي شود.
7557*3028

سرخط اخبار استان‌ها