جنگ روانی «پپ» علیه «مانه» در آستانه نبرد در آنفیلد

تهران- ایرنا- سرمربی باشگاه منچسترسیتی در آستانه نبرد حساس هفته آینده سیتیزین‌ها مقابل لیورپول، «سادیو مانه» را به تمارض و به اصطلاح «دایو زدن» برای اعلام پنالتی متهم کرد.

مانه پیش از اینکه در دقایق تلف شده دیدار شب گذشته لیورپول مقابل استون ویلا گل پیروزی‌بخش قرمزهای آنفیلد را به ثمر برساند، به دلیل شبیه‌سازی با کارت زرد داور جریمه شد.

سیتی نیز در دقایق پایانی دیدار مقابل ساوتهمپتون موفق شد تا گل برتری را در پیروزی ۲ بر یک سیتیزن‌ها به ثمر برساند و «پپ گواردیولا» در مصاحبه‌ای اظهار داشت: کاری که لیورپول طی چند سال اخیر انجام داده، بارها اتفاق افتاده است، زیرا مانه استعداد خاصی در این زمینه دارد.

وی ادامه داد: او گاهی اوقات دایو می‌زند و از این استعداد برای به ثمر رساندن گل‌های باورنکردنی در دقایق پایانی استفاده کرده است؛ مانه واقعا مستعد است.

تیم تحت هدایت پپ یکشنبه هفته آینده به آنفیلد سفر می‌کند و قصد دارد تا ۶ امتیاز اختلاف خود را با تیم «یورگن کلوپ» به سه امتیاز کاهش دهد.

گواردیولا در خصوص توانایی لیورپول برای تغییر نتیجه بازی‌ها در دقایق پایانی تاکید کرد: اگر یک بار یا ۲ بار این اتفاق افتاده باشد، می‌توانیم اسمش را شانس بگذاریم اما این اتفاق طی ۲ فصل اخیر بارها تکرار شده و به نظر آنها شخصیت خاصی برای انجام این کار و برگرداندن ورق دارند.

وی ادامه داد: ما روی خودمان تمرکز می‌کنیم و می‌دانیم با چه تیمی روبرو می‌شویم؛ اگر اشتباه نکنم آنها ۱۰ بار برده و یک بار به تساوی رسیده اند؛ هفته آینده به آنفیلد می‌رویم و تلاش می کنیم با آنها بجنگیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha