سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منصوب شد

تهران-ایرنا- درخواست استعفای سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در جلسه هیات امنای این سازمان پذیرفته و سیدعلیرضا فاطمیان‌پور به عنوان سرپرست منصوب شد.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: موضوع انتشار استعفای اوحدی مسبوق به سابقه است که ایشان پیش از این درباره مشکلات بودجه‌ای سازمان نامه‌ای را به شهردار نوشته و استعفا را مطرح کرده بود.

مهدی محمدی گفت: هیات امنای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران هر ۶ ماه جلسه دارد که در جلسه روز گذشته، موضوع استعفای اوحدی بررسی و با آن موافقت شد.

وی افزود: همچنین در این جلسه سیدعلیرضا فاطمیان‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به عنوان سرپرست این سازمان منصوب شد.

به گزارش ایرنا، خردادماه امسال استعفای سعید اوحدی به دلیل مشکلات بودجه‌ای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در رسانه‌ها مطرح شده بود که واکنش‌هایی را از سوی شهردار و شورای اسلامی شهر تهران در پی داشت.

اوحدی تیر امسال در نشست خبری اعلام کرد که استعفا نداده و در عین حال تاکید کرد: نامه‌ای برای حل مشکل بودجه به شهردار تهران نوشته بودم و تا حل مشکل مقرر شد که معاون فرهنگی سازمان را اداره کند.

وی همچنین گفته بود: وقتی بودجه راهبری کاهش پیدا می‌کند و بودجه برنامه نداشته باشیم مگر می‌شود سازمانی را اداره کرد؟

اوحدی در عین حال تاکید کرد: بخشی از مشکل بودجه سازمان فرهنگی هنری حل شده و بخش دیگر آن با قولی که دادند، حل می‌شود.

تهرام/۷۲۴۵//۶۱۳۹

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha