۱۱ مهر ۱۳۹۸، ۸:۳۶
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 83500706
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طلاق در آذربایجان‌غربی ۶ درصد کاهش یافت

۱۱ مهر ۱۳۹۸، ۸:۳۶
کد خبر: 83500706
طلاق در آذربایجان‌غربی ۶ درصد کاهش یافت

ارومیه - ایرنا - مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان‌غربی گفت: ٢ هزار و ٨٨١ مورد واقعه طلاق طی سال‌جاری در این استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵.۸ درصد کاهش دارد.

امیر جوان‌کیا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد واقعه طلاق در مدت مشابه سال گذشته سه هزار و ۶٠ مورد بود.
وی ادامه داد: همچنین امسال ١١ هزار و ۵۵٩ مورد واقعه ازدواج در آذربایجان‌غربی ثبت شده در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ١٣ هزار و ٨٩۶ مورد بود.

وی بیان کرد: با این ارقام امسال شاهد کاهش ۱۷ درصدی واقعه ازدواج طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.
وی با اشاره به اسناد مالکیت صادرشده در آذربایجان‌غربی طی امسال، بیان کرد: در این مدت ۵٣ هزار و ٣٧٠ سند مالکیت در این استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ٧.۵ درصد رشد دارد.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان‌غربی با اشاره به املاک بازداشت شده در این استان گفت: ۹۰۱ شرکت طی سال جاری در استان ثبت شده که این رقم در زمان مشابه سال گذشته ۷۹۹ مورد بود.

جوان‌کیا در خصوص شرکت‌های منحل شده تجاری و تعاونی در آذربایجان غربی بیان کرد: طی امسال ۹۴ شرکت منحل شد که این رقم در مدت زمان مشابه سال گذشته ۱۹۸ شرکت بود.
۲۲۳ دفتر اسناد رسمی و ۱۶۶ دفتر ازدواج و ۷۱ دفتر طلاق در آذربایجان غربی فعالیت دارد و به واسطه احراز هویت دیجیتال و الکترونیکی شدن انواع خدمات، جلوی هرگونه سوء استفاده و دست‌کاری در اسناد گرفته شده و جعل و دخل و تصرف در اسناد نیز به صفر رسیده است.
۹۹۱۸/۲۰۹۳‪

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha