۶ مهر ۱۳۹۸، ۱۷:۴۴
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 83494598
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح‌های عمرانی سپاه باعث رفاه حال روستاییان می‌شود

قزوین - ایرنا - طرح‌های عمرانی که از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در روستاهای کم برخوردار اجرا می‌شود به رفاه حال مردم ساکن در این مناطق منجر خواهد شد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی روز شنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) در الموت غربی افزود: امروز نیروهای سپاه پاسداران فقط به دنبال امنیت و مقابله نظامی با دشمن نیستند، بلکه این نیروها، ارتقای رفاه داخلی را نیز سرلوحه کارهای خود قرار داده و به فکر توسعه در روستاها و مناطق کم برخوردار هستند.

داوود محمدی افزود: امروزه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین محروم‌ترین روستاهای استان قزوین را از نظر توسعه نیافتگی کشف کرده و درحال توسعه این مناطق است که باید قدر زحمات آنها باشیم.

وی به خدمت رسانی سپاه در سه دهستان طارم سفلی، الموت شرقی و غربی اشاره کرد و گفت: به طور حتم با اقداماتی که سپاه از نظر تامین آب، راه و مسایل عمرانی انجام می‌دهد، در آینده‌ای نه چندان دور شاهد رضایت بیش از پیش روستاییان از عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی در توسعه مناطق روستایی خواهیم بود.

محمدی با بیان اینکه اتحاد بین دولت، مردم و سپاه منجر به دستاوردهای خوبی می‌شود، اظهار داشت: همه مسئولان و نهادهای دولتی و غیردولتی باید تلاش کنند تا روستاهای با جمعیت پایین نیز بتوانند از سهم نعمت گاز بهره مند شوند.

۹۹۲۵*۶۱۰۱

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha