۶ مهر ۱۳۹۸، ۸:۴۰
کد خبر: 83493460
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ شکارچی متخلف در کرمان دستگیر شدند

۶ مهر ۱۳۹۸، ۸:۴۰
کد خبر: 83493460
۶ شکارچی متخلف در کرمان دستگیر شدند

کرمان - ایرنا - ۶ شکارچی متخلف با پرونده‌های مختلف شکار حیوانات وحشی در استان کرمان دستگیر شدند.

دستگیری شکارچیان در بردسیر کرمان

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بردسیر گفت: ۲ شکارچی متخلف که اقدام به شکار ۲ راس قوچ و میش در این شهرستان کرده بودند با هوشیاری ماموران حفاظت محیط زیست دستگیر شدند.

میلاد اسماعیلی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بردسیر حین انجام ماموریت در منطقه چهل تن با ۲ شکارچی متخلف روبرو می شوند.

وی ادامه داد: متخلفان بلافاصله از تاریکی هوا استفاده کرده و اقدام به فرار می کنند که با اقدام به موقع ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی می شوند.

اسماعیلی اظهار داشت: از متخلفان صید در بردسیر یک قبضه اسلحه گلوله زنی ۲۷۰ و همچنین یک قبضه اسلحه ساچمه زنی دولول و پنجاه گلوله ۲۷۰ کشف و ضبط شد. 

دستگیری شکارچی غیر مجاز در شهداد

سرپرست نمایندگی حفاظت محیط زیست بخش شهداد شهرستان کرمان گفت: شکارچی متخلفی که با سلاح دست ساز دام اقدام به شکار پرندگان وحشی می کرد در شهداد کرمان دستگیر شد.

حامد جلیلوند افزود: ماموران حفاظت محیط زیست شهداد از توابع کرمان بعد از اطلاع از اقدام این شکارچی، وی را شناسایی و دستگیر کردند و یک قبضه اسلحه دست ساز و مقداری لاشه پرنده از منزل متخلف شکار و صید کشف و ضبط شد. 

وی ادامه داد: طی یک فقره بازرسی از منزل تعداد هشت قطعه کبوتر وحشی به همراه یک قبضه اسلحه دست ساز و مقادیری ادوات شکار کشف و ضبط شد. 

جلیلوند دستگیری شکارچیان دو راس قوچ و میش در بردسیر کرمان

ضبط لاشه سه راس قوچ و میش  در کرمان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرمان پس از یک سری عملیات شناسایی در بازرسی از منزل سه نفر مظنون به شکار غیر مجاز گوشت سه راس قوچ و میش وحشی کشف و ضبط شد.

مهدی افشار پور افزود: در هر یک از این منازل بقایای لاشه یک راس قوچ یا میش کشف شد و مجرمین به همراه پرونده ها به مقام قضایی شهرستان معرفی شدند.

۳۰۲۹

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha