۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۲۹
کد خبر: 83461791
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور سه ورزشکار لهستانی در تیم دوومیدانی خرم‎آباد

۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۲۹
کد خبر: 83461791
حضور سه ورزشکار لهستانی در تیم دوومیدانی خرم‎آباد

خرم‎آباد - ایرنا - رییس هیات دوومیدانی لرستان گفت: تیم دوومیدانی(آقایان) پلیمر خلیج فارس خرم‎آباد برای حضور قدرتمند در مسابقات باشگاهی کشور سه ورزشکار لهستانی را جذب کرد.

به گزارش ایرنا ، سیاوش سپهوند روز دوشنبه در جمع خبرنگاران  با اشاره به قانون لیگ برتر که هر باشگاه می‌تواند سه ورزشکار خارجی را جذب کند تصریح کرد:  اتفاق خوبی که در این زمینه صورت گرفته این است که ما توانسته‌ایم سه ورزشکار لهستانی را در دوومیدانی لرستان جذب کنیم که این ورزشکاران در رشته‌های پرش طول، سه گام ،چکش و پیاده‌روی شرکت خواهند کرد.

وی افزود : ورزشکاران لهستانی جذب شده در دوومیدانی استان لرستان از نفرات برتر رنکینگ اروپا  هستند که جذب این ورزشکاران می‌تواند به دوومیدانی لرستان و حتی کشور کمک کند.

سپهوند اضافه کرد: با توجه به رکوردهای ورزشکاران لهستانی که رکوردهای بسیار بالایی است می‌توان رکورد ملی و باشگاه‌های ایران را جابه جا کرد و این رخداد سبب انگیزه ورزشکاران می‌شود و سطح کیفی لیگ برتر را بالا می‌برد.

وی افزود: پس از پایان مسابقات باشگاه‌های کشور، بلافاصله به سمت آموزش و بالا بردن سطح آگاهی مربیان حرکت خواهیم کرد و برنامه بسیار جامع و کاملی برای آموزش در نظر گرفته شده و حتی به دنبال جذب مربی خارجی به ویژه در رشته پرتاب‌ها هستیم چرا که لرستان  در رشته پرتاب‌ها رکوردار کشور بوده و این رشته نیازمند ترمیم بیشتری است.

وی با اشاره به برنامه چهار ساله دوومیدانی استان لرستان اظهار داشت: در سال دوم این برنامه توانسته‌ایم به مسابقات قهرمانی کشور راه پیدا کرده، اسپانسر جذب کنیم و در مسابقات لیگ قهرمانی برتر کشور حضور داشته باشیم.

سپهوند همچنین گفت: حضور در لیگ برتر کشور سبب می‌شود با کمک اسپانسر، ورزشکاران خوب و نخبه لرستانی بتوانند از این ظرفیت در لیگ برتر استفاده کنند که در همین راستا به همت هیات دوومیدانی استان لرستان در بخش آقایان تیم پلیمر خلیج فارس خرم‎آباد و در بخش بانوان نیز تیم دانشگاه آزاد لرستان در لیگ برتر کشور شرکت کرده‌اند.

وی گفت: مسابقات لیگ برتر کشور در سه مرحله برگزار خواهد شد که مرحله اول این مسابقات انجام شده و در این مرحله  در بخش آقایان تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در رده ششم  کشور قرار گرفت و در بخش بانوان تیم دانشگاه آزاد لرستان با اقتدار قهرمان لیگ برتر کشور شد و مرحله دوم این مسابقات نیز  ۱۴و ۱۵ شهریورماه در تهران برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به قهرمانی تیم بانوان لرستان در لیگ برتر کشور، این رویداد مهم می‌تواند برای ورزشکاران لرستان یک آینده نگری باشد که در سطوح بالاتری قرار بگیرند تا بتوانیم سالیان سال تیمی در لیگ برتر و با کیفیت بهتری داشته باشیم.

۳۲۱۰/۶۰۶۰

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha