۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۴
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85474570
T T
۲۵ نفر

برچسب‌ها

دستگیری عامل تیراندازی در خرم آباد

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۴
کد خبر: 85474570
دستگیری عامل تیراندازی در خرم آباد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: عامل تیراندازی به اماکن خصوصی در این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ نبی اله قاسمی روز یکشنبه اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ خرم آباد با رصدهای اطلاعاتی و تلاش های شبانه روزی عامل تیراندازی را طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد با بیان اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف اسلحله بکار رفته ادامه دارد گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه متهم انگیزه خود را از ارتکاب جرم اختلافات قبلی عنوان کرد، اظهار داشت: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.


کشف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ سرقتی در دورود

فرمانده انتظامی دورود از کشف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجتبی نوریان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی براینکه یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ بصورت مشکوک و بلاصاحب در یکی از روستاه های دورود پارک شده است، ماموران پاسگاه ژان بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: با استعلام صورت گرفته مشخص شد خودروی مورد نظر دارای سابقه سرقت از استان های جنوبی است.

فرمانده انتظامی دورود با اشاره به اینکه تلاش برای شناسایی سارق ادامه دارد و خودرو به پارکینگ منتقل شد، گفت: جلب رضایت عمومی مردم هدف اصلی پلیس است و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرداز مردم درخواست کرد هرگونه موراد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha