۷ شهریور ۱۳۹۸، ۸:۳۰
کد خبرنگار: 1822
کد خبر: 83456440
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۹  طرح اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید در کرمان افتتاح شد

کرمان - ایرنا - همزمان با هفته دولت و با حضور معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید و جمعی از مسئولان ۱۹ طرح اشتغالزایی این صندوق در کرمان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا شامگاه چهارشنبه و همزمان با هفته دولت و با حضور علی اصحابی معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی و جمعی از مسئولان ۱۹ طرح خوداشتغالی و کارفرمایی در کرمان با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد ریال از محل تسهیلات راه اندازی و برای ۱۰۱‌نفر به طور مستقیم اشتغالزایی شده است.

طرح آکادمی تخصصی کارآفرینی و کسب و کار با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل تسهیلات تفاهم نامه صندوق کارآفرینی امید با ورزش و جوانان ایجاد شد به عنوان یکی از طرح های نمادین افتتاح شد.

این مجموعه به منظور افزایش مهارت کارآفرینی در استان راه اندازی شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان در این آیین با گرامیداشت هفته دولت با اشاره به اینکه واژه کارآفرینی در کشور مظلوم واقع شده است گفت:  یک تعریف استانداری برای این مهم وجود ندارد و کارآفرینی تنها ایجاد شغل نیست بلکه ایجاد ارزش است.

سید مهدی طبیب زاده با بیان اینکه استان کرمان ظرفیت های زیادی در حوزه های مختلف دارد و  کارآفرینی می تواند نقش بسزایی در توسعه استان داشته باشد تصریح کرد: لازمه ایجاد توسعه کارآفرینان هستند و راه اندازی این مرکز منشا این مهم است.

وی با بیان اینکه ارزش آفرینی در ادامه مهارت کارآفرینی قرار دارد گفت: مهارت کارآفرینی باید در اسنان کرمان باید ترویج یابد.

۹۸۹۵ / ۵۰۵۴

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha