۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۳۳
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 83447602
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۱۲ پروژه در خراسان‌شمالی آماده افتتاح شد

۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۳۳
کد خبر: 83447602
۵۱۲ پروژه در خراسان‌شمالی آماده افتتاح شد

بجنورد-ایرنا- ۵۱۲ پروژه با ۲ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار در خراسان‌شمالی آماده بهره‌برداری شده است که در هفته دولت به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ظهر روز جمعه در نشست خبری در این باره گفت: همزمان با هفته دولت، ۴۷۵ پروژه در بخش دولتی افتتاح می شود که برای اجرای این پروژه ها یکهزار و ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رضا رجب زاده اظهار داشت: ۱۳۰ پروژه در شهرستان بجنورد، ۵۴ پروژه در شهرستان شیروان، ۶۴ پروژه در شهرستان اسفراین، ۶۳ پروژه در شهرستان مانه و سملقان، ۶۳ پروژه در شهرستان فاروج، ۱۶ پروژه در شهرستان جاجرم، ۱۰ پروژه در شهرستان گرمه و ۷۴ پروژه در شهرستان راز و جرگلان در هفته دولت افتتاح می شود.

وی افزود: بخش خصوصی هم ۳۷ پروژه را آماده افتتاح کرده است که این پروژه ها با یکهزار و ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت افتتاح می شود.

وی خاطرنشان کرد: ۸۱ پروژه در زمینه زیربنایی، ۱۴ پروژه فرهنگی، هشت پروژه آموزشی، ۱۸ پروژه عمران شهری، ۳۲۸ پروژه عمران روستایی، ۹ پروژه بخش عشایر و یک پروژه در بخش ورزشی در هفته دولت در استان افتتاح می شود.  

رجب زاده با اشاره به اینکه شمار پروژه های قابل افتتاح در استان نسبت به سال گذشته کاهش دارد خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان در تیرماه جاری هم بیش از ۱۳۰ پروژه در قالب ۳۰ طرح با هشت هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده است و پیش از آن هم برخی پروژه های عمرانی افتتاح شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: برخی از پروژه ها از جمله موزه فرش، مرکز قلب بجنورد و ارتقای تخت های بیمارستان جاجرم از ۳۲ به ۶۴ تخت خواب پس از هفته دولت افتتاح خواهد شد.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

۷۱۸۵/ ۶۰۴۲

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha