۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۲
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 83446300
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج فیلم در سینما سیار خراسان جنوبی اکران می‌شود

۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۲
کد خبر: 83446300
پنج فیلم در سینما سیار خراسان جنوبی اکران می‌شود

بیرجند - ایرنا - در چارچوب اجرای طرح ملی سینما خاطره، به مدت پنج روز فیلم‌های کودک و نوجوان در پنج شهرستان استان خراسان جنوبی از طریق سینما سیار اکران می‌شود.

مسئول سینما سیار خراسان جنوبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد که اولین فیلم سینما سیار روز گذشته در شهرستان زیرکوه اکران شد.

حمید کاظمی تبار گفت: این برنامه روزهای شنبه تا سه‌شنبه هفته آینده نیز برای شهرستان‌های درمیان، سربیشه، خوسف و بشرویه دنبال می‌شود. 

وی با بیان اینکه جامعه هدف این برنامه اعضای کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوان و شرکت کنندگان طرح اوقات فراغت هستند افزود: اطلاع رسانی برای حضور از طریق ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی هر شهرستان انجام می‌شود. 

وی به استقبال خوب کودکان و نوجوانان زیرکوه برای اکران اولین فیلم در سینما سیار خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: روز گذشته حدود ۷۰ کودک و نوجوانان به صورت رایگان فیلم «شهر موش‌ها» را تماشا کردند. 

کاظمی تبار هدف از اجرای این برنامه را دسترسی مناطق محروم به سینما عنوان کرد و افزود: این برنامه‌ها در طول سال با اکران فیلم های روز همزمان با سینماهای کشور برای بزرگسالان نیز دنبال خواهد شد. 

وی یادآور شد: گربه آوازه خوان، کلاه قرمزی و ضربه فنی از جمله فیلم‌هایی هستند که در سینما سیار خراسان جنوبی اکران خواهند شد. 

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور امسال در ۲ بخش «ملی» و «بین المللی» در اصفهان برگزار می شود.

سینما سیار انجمن سینمای جوانان ایران به مناسبت برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان طرح سینما خاطره را در مناطق سیل‌زده و کم‌برخوردار برگزار می‌کند.

۹۸۹۳* ۶۰۵۴

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها