۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۳۲
کد خبر: 83419932
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

«بیل» بی‌تفاوت به شکست رئال، مشغول گلف‌بازی

۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۳۲
کد خبر: 83419932
«بیل» بی‌تفاوت به شکست رئال، مشغول گلف‌بازی

تهران- ایرنا- «گرت بیل» در حالی که هم تیمی‌هایش در مونیخ با یک شکست دیگر دست و پنجه نرم می کردند، بدون اهمیت به شرایط از هم گسخته رئال مشغول گلف بازی بود.

پس از مخالفت کهکشانی‌ها با انتقال بیل به جیانگسو سونینگ چین، «زین الدین زیدان» سرمربی سفیدپوشان نام بیل را در فهرست این تیم برای جام آئودی قرار نداد.

براساس گزارش اِل کانفیدنشال، تصاویر بیل در حال گلف بازی کردن درست راس ساعت ۲۰ به وقت محلی یعنی همزمان با پایان بازی ناامید کننده رئال مقابل تاتنهام در فضای مجازی منتشر شده و این بدین معنا است که بیل بدون شک حتی یک دقیقه از بازی تیمش را تماشا نکرده است.

دلیل غیبت مرد ولزی در کاروان اعزامی رئال به آلمان هنوز نامعلوم است؛ با این حال رئال اعلام کرده است که به دلیل ادامه دار بودن مذاکرات با جیانگسو بیل به مونیخ سفر نکرده و این در حالی است که زیدان اظهارت متفاوتی را عنوان کرده است.

مرد فرانسوی در خصوص غیبت بیل گفته بود: او دوست نداشت ما را همراهی کند؛ آمادگی لازم را نداشت و با مشورت کادر پزشکی از سفر خودداری کرد؛ ماندن در مادرید برای او بهتر بود.

با این وجود، گزارش رسانه‌های اسپانیایی حاکی از آن است که بیل به دلیل نارضایتی از تصمیم باشگاه مبنی بر لغو انتقال وی به چین، با همراهی نکردن رئال در سفر به مونیخ به نوعی تلافی کرده است.

گزارش‌های دیگر مدعی شده‌اند که مادریدی‌ها در دقایق پایانی از نمایندگان بیل خواسته‌اند تا مبلغی را به عنوان حق انتقال به حساب باشگاه واریز کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha