کُری سنگین پیشکسوت پرسپولیس برای نکونام

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: وقتی سرمربی استقلال در اوساسونا بازی می‌کرد این تیم همیشه برای بقا می‌جنگید و همه می‌دانند که بهترین لژیونرهای تاریخ فوتبال ایران، پرسپولیسی هستند.

مرتضی‌ فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص بُرد پرسپولیس مقابل هوادار و تلاش این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خوبی بود، اما متاسفانه خیلی موقعیت از دست می‌دادیم و نمی‌دانم چرا بازیکنان از فرصت‌ها به خوبی استفاده نمی‌کردند. پرسپولیس باید حداقل ۵ گل به هوادار می‌زد و امیدوارم در بازی بعدی، تیم با آرامش کامل بازی کند. از سوی دیگر، وقتی علیرضا بیرانوند بهترین بازیکن دیدار برابر هوادار می‌شود، یعنی دفاع تیم به شدت مشکل دارد. کادرفنی باید روی سیستم دفاعی کار کند تا دیگر فرصت به مهاجمان حریف ندهیم.

وی در مورد نقاط قوت تیم، گفت:‌ از لحاظ حفظ توپ بهترین تیم‌ لیگ هستیم ولی متاسفانه در سه بازی اخیر، مدافعان تیم به خوبی نمی‌توانند وظایف خود را انجام دهند. سه هفته‌ آخر برای پرسپولیس و هواداران بسیار مهم است و بازیکنان باید تلاش بیشتری داشته باشند.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های امیرحسین صادقی پیشکسوت استقلال که گفته بود جواد نکونام زمانی همه کاره اوساسونا بود و نیاز به حاشیه‌سازی ندارد، یادآور شد: وقتی سرمربی استقلال در اوساسونا بازی می‌کرد، این تیم همیشه برای بقا می‌جنگید. اینکه می‌گویند بازیکنان پرسپولیس در حسرت لژیونر شدن هستند، اشتباه است چون در حال‌ حاضر مهدی طارمی که در پرسپولیس بازی می‌کرد، لژیونری شناخته شده است. همه می‌دانند در ۲۵ سال اخیر بهترین بازیکنانی که در خارج از کشور موفقیت به دست آورند، پرسپولیسی بودند.

کُری سنگین پیشکسوت پرسپولیس برای نکونام

فنونی‌زاده در خصوص عملکرد اوستون اورونوف، خاطرنشان کرد: به نظرم اورونوف یکی از بهترین خریدهای سالیان اخیر پرسپولیس بوده و امیدوارم مدیران باشگاه با این بازیکن قرارداد بلندمدت ببندد که هیچ تیمی نتواند به او پیشنهاد بدهد.

وی در مورد تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس، تصریح کرد: این بازیکنان باید در پرسپولیس بمانند. در این چند سال شاهد بودیم هر بازیکنی که از پرسپولیس رفته، یا ذخیره شده یا فوتبالش تمام شده است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمان دارد، اظهار کرد: در حال‌حاضر تمام بازی‌ها سخت است اما ما شانس بیشتری داریم و امیدوارم در آخر هم بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

فنونی‌زاده افزود: دوست داشتم با تیم‌های بالای جدولی بازی کنیم چون در حال‌حاضر نماینده‌های خوزستان برای بقا در لیگ می‌جنگند و امیدوارم بازیکنان در مقابل استقلال خوزستان مغرور نباشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha