۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 2183
کد خبر: 83411025
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مازندران هفته آینده را نیز ابری و شرجی آغاز می‌کند

ساری - ایرنا- بر اساس پیش‌بینی هواشناسی مازندران شرایط جوی استان هفته آینده نیز نیمه ابری و ابری خواهد بود که به دلیل قرارگیری در فصل گرما مردم استان شاهد تداوم هوای شرجی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بر اساس پیش بینی هفتگی هواشناسی مازندران شرایط جوی استان در روزهای نخستین تا اواسط هفته آینده ابری و همراه با بارش‌های پراکنده خواهد بود.

هواشناسی مازندران پیش بینی کرد که به دلیل افزایش رطوبت، هوایی شرجی در مناطق جلگه‌ای حاکم خواهد بود و در ارتفاعات نیز بادهای گرم و جنوبی را در پیش داریم.

هواشناسی مازندران برای امروز حداکثر دمای ۳۲ درجه را در مرکز استان پیش بینی کرد و اعلام داشت که دمای هوا در هفته آینده نیز بر مدار ۳۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.

در یک ماه اخیر استان مازندران همواره با آسمانی ابری همراه با بارندگی‌های مقطعی و نوسانات دمایی روبرو بود.با وجود اینکه خرداد ماه سه برابر مدت مشابه سال گذشته روزهای گرم در استان مازندران حاکم بود، اما تیرماه امسال با کاهش دما و بارانهای پراکنده جوی خنک تر از تیرماه سال گذشته در استان تجربه شد.

علاوه بر این طبق گزارش شرکت توزیع برق خنکی هوا در تیرماه باعث شد که مصرف برق استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش چشم گیری داشته باشد و حتی منجر به تعلیق تغییر ساعات کار ادارات و دستگاه های دولتی نیز شد.

در حال حاضر گلوگاه با ۳۱ درجه گرم ترین و سیاه بیشه با ۲۶ درجه خنک ترین ایستگاه های هواشناسی مازنران هستند.

/۱۸۹۹/۷۳۳۵

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha