۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85483380
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم گرامیداشت روز باباطاهر در همدان لغو شد

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۶
کد خبر: 85483380
مراسم گرامیداشت روز باباطاهر در همدان لغو شد

همدان-ایرنا- مراسم گرامیداشت روز "باباطاهرهمدانی" که قرار بود عصر امروز در آرامگاه این شاعر برگزار شود، در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و همراهان وی در سانحه سقوط بالگرد؛ لغو شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا همزمان با سی و یکم اردیبهشت ماه جاری، روز بزرگداشت باباطاهر همدانی، قرار بود امروز دوشنبه از ساعت ۱۶ مراسم باشکوهی با حضور مسوولان اجرایی، شاعران و عارفان همدانی برگزار شود.

همچنین قرار بود امروز از تندیس این شاعر و عارف گرانقدر رونمایی شود که با تصمیم شهرداری همدان این برنامه لغو و به زمان دیگری موکول شد.

باباطاهر یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های تصوّف و شاعر ایرانی بود که به واسطه دوبیتی‌های خود به شهرت رسید، وی این دوبیتی‌ها را با لهجه لری و با مضمون خداوند، طبیعت و انسان سروده است.

به گزارش ایرنا،‌ بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha