۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۳
کد خبرنگار: 926
کد خبر: 83410839
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش ۴۲ درصدی هزینه کرایه لندینگ کرافت در قشم

۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۳
کد خبر: 83410839
افزایش ۴۲ درصدی هزینه  کرایه لندینگ کرافت در  قشم

قشم - ایرنا - هزینه حمل خودرو سواری و وانت با لندینگ کرافت در مسیر بندرهای لافت- پُهل که پیش از این ۲۲۵ هزار ریال بود با ۹۵ هزار ریال افزایش به ۳۲۰ هزار ریال رسید که بیش از ۴۲ درصد رشد نشان می دهد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، البته با توجه به برخی معافیت ها، هزینه تردد برای دارندگان کارت شهروندی به ۵۴۰ هزار ریال و برای بومیان قشمی به ۴۲۷ هزار و ۵۰۰ ریال تغییر یافته است.

همچنین هزینه حمل خاور و تک با افزایش نزدیک به ۳۹ درصد، از ۲۷۷ هزار  و ۲۰۰ ریال به ۳۸۵ هزار ریال افزایش یافت.

نرخ حمل ده‌­چرخ نیز با افزایش ۱۷۹ هزار و ۶۰۰ ریالی، مبلغ ۶۳۵ هزار ریال تعیین شد که نسبت به هزینه پیش از آن بیش از ۳۹ درصد رشد داشت.

هزینه حمل اتوبوس یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال تعیین شد که با افزایش ۴۰۶ هزار و ۲۵۰ ریالی نسبت به نرخ قبلی با بیش از ۵۱ درصد افزایش مواجه شد.

نرخ حمل تریلی با ۲۸۰ هزار و ۴۰۰ ریال افزایش، ۹۸۰ هزار ریال تعیین شد که نسبت به نرخ پیش از آن ۴۰ درصد رشد داشت.

سایر هزینه های تردد در مسیر مذکور از جمله عوارض مواصلاتی، عوارض دهیاری پهل، شورای لافت، تعاونی گمرک، بیمه و یک بار تردد تغییری نیافته است.

هم اینک برای تردد هر خودرو سواری ۶۰۰ هزار ریال بابت عوارض، ۴۴ هزار ریال عوارض به دهیاری پهل، ۱۵ هزار ریال به شورای روستای لافت، ۲۰ هزار ریال به تعاونی گمرک و ۲۰ هزار ریال به بیمه تعلق می گیرد.

افزون بر آن، بر اساس مصوبه هیات وزیران، هر خودرو با پلاک ملی برای یک بار تردد و اقامت کمتر از ۱۰ روز در قشم باید مبلغ ۲۰۰ هزار ریال پرداخت کند که در صورت اقامت بیش از ۱۰ روز این مبلغ افزایش نیز می یابد.

بر این اساس هزینه نهایی تردد برای سواری یک میلیون و ۲۱۹ هزار ریال؛ وانت یک میلیون و ۲۳۰ هزار ریال، کامیونت، خاور و ۶ چرخ یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

همچنین هزینه نهایی تردد ده چرخ به یک میلیون و ۵۶۰ هزار ریال؛ تریلی به ۲ میلیون و ۱۱۵ هزار ریال؛ مینی بوس به یک میلیون و ۳۹۵ هزار ریال، و اتوبوس به ۲ میلیون و ۲۹۵ هزار ریال افزایش یافت.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد. این شهرستان از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

۷۵۰۰

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha