۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۱۵
کد خبرنگار: 1762
کد خبر: 83405424
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

داور مراغه‌ای مسابقات کشتی بلغارستان را قضاوت می‌کند

مراغه - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه از اعزام داور مراغه‌ای برای قضاوت در مسابقات جهانی کشتی آزاد و فرنگی در کشور بلغارستان خبر داد.

مهدی نوایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: سید فرشید میرهاشمی، داور درجه ۲ بین المللی مراغه ای، در مسابقات جهانی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جهان که از هفتم مرداد امسال به مدت هشت روز در شهر صوفیه بلغارستان برگزار می شود، حضور خواهد یافت.

وی افزود: میرهاشمی پیش از این نیز در مسابقات بین المللی، ملی و لیگ های برتر کشتی قضاوت کرده است.

وی اضافه کرد: مراغه همواره در طول سالیان گذشته یکی از قطب های ورزش کشتی آذربایجان شرقی و کشور بوده و نام آوران و استعدادهایی زیادی را در عرصه قهرمانی و داوری به دنیای کشتی معرفی کرده است.
وی گفت: برگزاری اردوی تیم ملی و مسابقات کشتی قهرمانی کشور به میزبانی مراغه در ماه های گذشته از جمله رویدادهای مهمی بود که در راستای معرفی ظرفیت های شهرستان در رشته ورزشی کشتی برگزار شده است.
نوایی یادآوری کرد: در تلاشیم با اتحاد و همدلی بین هیات های ورزشی و دیگر دستگاه ها و نهادهای شهرستان موجب رشد، شکوفایی و معرفی ورزش شهرستان در سطح ملی و بین المللی باشیم.
به گزارش ایرنا، هم اکنون حدود هشت هزار و ۷۵۰ ورزشکار سازمان یافته در قالب ۸۸ هیأت ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می‌کنند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

۹۸۸۰/‏۵۱۸

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها