۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۶
کد خبر: 83399792
T T
۰ نفر

جوادی: دبیر مورد حمایت خانواده کشتی است

۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۶
کد خبر: 83399792
جوادی: دبیر مورد حمایت خانواده کشتی است

تهران- ایرنا- پیشکسوت کشتی ایران در رابطه با انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رییس جدید این فدراسیون، گفت: اسامی در این فدراسیون مهم نیستند بلکه مهم این است که یک نفر از خانواده کشتی سکان این نهاد را در دست بگیرد و بی تردید او مورد حمایت ما است.

«ابراهیم جوادی» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام تلاش این بود که که یکی از قهرمانان این رشته در مسند قرار گیرد. علیرضا دبیر قهرمان المپیک و از خانواده کشتی است و با مسائل این رشته به خوبی آشنا است

وی در خصوص مشکلات پیش روی دبیر به عنوان رییس فدراسیون عنوان کرد: در ۹ ماه گذشته فدراسیون با سرپرست اداره و بیشتر کارهای روبنایی مانند اعزام ها در آن انجام شده است. رییس فدراسیون باید به کارهای زیربنایی بپردازد و تمام تمرکز خود را بر موفقیت در المپیک ۲۰۲۰ توکیو قرار دهد؛ البته تیم کشتی ایران در توکیو کار راحتی ندارد.

این پیشکسوت کشتی ایران در زمینه موفقیت های احتمالی دارنده مدال طلای المپیک سیدنی در بخش مدیریت این رشته افزود: باید منتظر باشیم تا عملکرد او را در یک یا چند سال مورد ارزیابی قرار دهیم. از هم اکنون نمی شود پیش بینی چهار سال آینده را کرد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با ۳۱ رای علیرضا دبیر را برای چهار سال به عنوان رییس فدراسیون این رشته انتخاب کرد. دبیر مدال طلای المپیک سیدنی و چندین عنوان جهانی در کارنامه ورزشی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha