۶۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کرمانشاه ساخته شد

کرمانشاه- ایرنا- ۶۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد کرمانشاه روز چهارشنبه با حضور سردار ضیاءالدین حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی کشور و هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این واحدهای مسکونی توسط سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه طی تفاهم نامه‌ای با کمیته امداد استان در روستاهای سنقر، ماهیدشت، دورودفرامان سرفیروزآباد و هرسین با اعتباری نزدیک به سه میلیارد تومان احداث کرده است.

مراسم افتتاح این واحدهای مسکونی امروز در روستای «زینلان» از توابع بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه با حضور مسئولان و مردم برگزار شد.

سپاه نبی اکرم ۲۸۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کرمانشاه می‌سازد

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در این آئین افتتاح گفت: سپاه نبی اکرم (ص) طی تفاهم نامه‌ای با کمیته امداد احداث ۲۸۰ واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد را تعهد کرده که ۶۰ واحد آن امروز افتتاح می‌شود و باقی واحدهای مسکونی تا پایان شهریور تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

سردار بهمن ریحانی در ادامه اظهار داشت: سپاه نبی اکرم (ص) تاکنون ۹۴ میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت زدایی مناطق محروم استان کرمانشاه در حوزه‌های ساخت و تعمیر مسکن، احداث مسجد و خانه عالم، نصب سیرویس های بهداشتی و لوله کشی آب به مناطق محروم هزینه کرده است.

وی همچنین گفت: قرارگاه نجف سپاه هم تاکنون ۱۵ میلیارد تومان در مناطق محروم منطقه اورامانات استان در راستای محرومیت زدایی در بخش‌های مختلف هزینه کرده است.

ریحانی در ادامه از راه اندازی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سپاه کرمانشاه در طول یک سال گذشته خبر داد و گفت: این قرارگاه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در پنج دهستان محروم استان قرار است در سال جاری خدمت رسانی کند.

وی در پایان کار برای محرومان و مستعضعفان جامعه را افتخار بزرگی دانست و گفت: روستای زینلان که امروز اولین مرحله افتتاح احداث مسکن مددجویان کمیته امداد توسط سپاه نبی اکرم در آن برگزار شد، هفت واحد مسکونی از ۹ واحد مسکونی روستا را سپاه ساخته است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۱۴ شهرستان و ۲ هزار و ۶۲۲ روستا حدود ۷۶ هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد.

۳۲۰۹/‏۸۰۶۶‬

سرخط اخبار استان‌ها