۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۸:۳۹
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 83395988
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ خدمت بیمه سلامت آذربایجان‌غربی الکترونیکی شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: در راستای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به بیمه شدگان این سازمان، ۳۰ خدمت این سازمان به صورت الکترونیکی و از طریق پایگاه اینترنتی ارائه می‌شود.

نادر نانبخش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سامانه خدمات رسانی بیمه شدگان از جمله تعویض دفترچه، سامانه مؤسسه‌های تشخیصی درمانی از جمله اعلام قیمت، سامانه تأیید خدمات و نسخه نویسی الکترونیکی، دسترسی به فرم‌های کاربردی بیمه شدگان، پزشکان و دندان‌پزشکان، موسسه‌درمانی و پژوهشگران از جمله خدماتی هستند که از طریق سایت سازمان بیمه سلامت ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سامانه تلفنی ۱۶۶۶ نیز با رویکرد رعایت حقوق شهروندی در این استان فعال است، ادامه داد: مردم از این طریق می‌توانند مشکلات و سوال‌های خود را در خصوص مسائل بیمه سلامت مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: این سامانه به مرکز کشور متصل است و در صورت نیاز به استان‌های مربوطه وصل می‌شود.

بیمه سلامت از دستاوردهای امیدبخش دولت تدبیر و امید بوده که از سال ۱۳۹۳ اجرا شده و در کنار صندوق‌های بیمه تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح حرفی برای گفتن دارد و با اجرای آن آحاد مختلف جامعه و به خصوص نیازمندان از خدمات مناسب بهداشتی و درمانی بهره مند شده‌اند و هوشمندسازی مسیر تعالی روز افزون این دستاورد را هموار خواهد کرد.

اداره کل بیمه سلامت آذربایجان غربی بیش از ۲ میلیون نفر در این استان بیمه شده دارد که تحت پوشش پنج صندوق این سازمان (صندوق کارکنان دولت، صندوق روستاییان و عشایر و ساکنین شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر، صندوق سایر اقشار، صندوق بیمه سلامت همگانی و صندوق بیمه سلامت ایرانیان) می‌باشند.

۹۹۱۸/‌۲۰۹۳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha