۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 2122
کد خبر: 83394795
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرایا القدس: صهیونیست ها در صورت حمله پاسخ دردناکی دریافت خواهند کرد

تهران – ایرنا – گردان های "سرایا القدس" شاخه نظامی جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین اعلام کرد: به هر تجاوزی از جانب رژیم صهیونیستی پاسخ محکم و دردناکی خواهیم داد و دست بسته نظامیان صهیونیست را تماشا نخواهیم کرد.

برپایه گزارش امروز (یک شنبه) خبرگزاری "آناتولی" ترکیه، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای در واکنش به تهدیدات "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهونیستی تاکید کرد: هر حمله‌ای که شهروندان فلسطینی و مقاومت را هدف قرار دهد با پاسخ مناسب روبه رو خواهد شد.
در این بیانیه آمده است که فرماندهان ارشد مقاومت به هیئت امنیتی اعزامی مصر به نوار غزه اعلام کردند که مقاومت فلسطین آماده‌تر از همیشه است.
روزز جمعه یک هیئت از سرویس امنیتی مصر عازم نوار غزه شد تا تنش موجود میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین را کاهش دهد، سفر مقامات مصری به نوار غزه یک روز به طول انجامید و از طریق گذرگاه "بیت حانون" در شمال نوار غزه انجام شد.
این سفر درست یک روز پس از آن انجام شد که ارتش رژیم صهونیستی روز پنجشنبه "محمود الادهم" یکی از فرماندهان ارشد گردان‌های القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) را در نوار غزه به شهادت رساند.
پس از به شهادت رساندن الادهم، نتانیاهو مدعی شد که ترور وی عمدی انجام نشده و کابینه رژیم صهونیستی همچنان به کاهش تنش و درگیری متعهد است.
وی همچنین در ادامه صحبت‌هایش گستاخانه حماس و مقاومت فلسطین در غزه را به حملات دردناک تهدید کرد.
روز جمعه نیز تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دو موشک از نوار غزه به اراضی فلسطین اشغالی شلیک شده است.
نوار غزه از سال ۲۰۰۸ تاکنون در محاصره همه جابنه رژیم صهیونیستیی قرار دارد و با وجود ادعاهای تل آویو مبنی بر رعایت آتش بس، صهیونیست ها هر از چندگاهی با حمله به نوار غزه و تظاهرات مسالمت آمیز مردم فلسطین در راهپیمایی های بازگشت، فلسطینی‌ها را به خاک و خون می‌کشد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha