۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۴۲
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 83393158
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار قزوین با خادمان حرم منور رضوی دیدار کرد

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین روز شنبه در دیدار با خادمان حرم منور رضوی گفت: د آستان قدس رضوی و بارگاه امام رضا (ع) خورشید معنوی مردم ایران محسوب می شود.

عبدالمحمد زاهدی در این دیدار افزود: ایران سرزمین ولایت است و وجود بارگاه مقدس امام رضا (ع) سرمایه عظیمی برای معنویت مردم کشور به حساب می آید.

وی تاکید کرد: به نظرم کسی در ایران وجود ندارد که مشهد نرفته باشد و این گوهر و خورشید بدون غروب همواره جامعه را از معنویت خویش سیراب می سازد.

زاهدی تاکید کرد: امام رضا (ع) تنها امام شیعیان نیست و اهل تسنن نیز ارادت خاصی به این امام بزرگوار دارند و در این رابطه مباحثی را مطرح می‌سازند.

استاندار قزوین با بیان اینکه خدمت به این مکان معنوی سعادت خاصی می‌خواهد، اظهار داشت: مردم ایران از برکات این امام بزرگوار همواره برخوردارند و همه ما آرزو داریم که در آستان قدس خدمت کنیم.

وی در ادامه سخنان خویش عنوان کرد: وجود این همه امامزاده در کشور ما هیچکدام بر اساس اتفاق و حوادث خلق الساعه نیست و امروز وجود بارگاه مقدس امام رضا (ع) در کشور دارای حکمت بزرگی است.

زاهدی خاطرنشان کرد: دانشمندان و فیزیکدانان برجسته دنیا نیز امروزه بر این باورند که هیچ اتفاقی در دنیا تصادفی نیست و همه چیز بر اساس حکمت و علتی به وجود می آید.

خادمان حرم رضوی به مناسبت دهه کرامت (از میلاد حضرت معصومه تا امام هشتم «ع») به قزوین سفر کرده اند.

۶۰۱۲*۹۹۲۵

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha