۲۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۴۱
کد خبرنگار: 1254
کد خبر: 83392212
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه لواسان: دیوارهای «باستی» هم باید برداشته شود

تهران- ایرنا- امام جمعه بخش لواسانات تأکید کرد: برداشتن گیت شهرک باستی هیلز یک قدم به جلو بود اما دیوارهای بلند اطراف شهرک و اطراف ویلاها نیز باید برداشته شود چرا که غیرقانونی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید سعید لواسانی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی - سیاسی جمعه لواسانات از توابع شهرستان شمیرانات ضمن تشکر از شهرداری و رئیس حوزه قضائی لواسان افزود: برداشته شدن گیت باستی نشان داد فریادهای عدالت خواهانه جواب می‌دهد و حرکت مؤمنانه بی نتیجه نمی‌ماند، اگر چه برخی سعی دارند خودشان را بیخیال نشان دهند.

وی تأکید کرد: این گام‌های اولیه است و مشکل باید از ریشه برطرف شود و برای این اقدام نیز نیاز است ریشۀ تخلفات و فسادها شناخته و خشکانده شود.

خطیب جمعه لواسانات خاطرنشان کرد: باید با تبعیض‌ها مقابله شود، کسی نتواند قانون‌فروشی و قانون گریزی کند و واسطهٔ شر شود. قوانین شفاف و دقیق وضع شوند و نظارت روی مجریان هم شفاف و دقیق باشد.

لواسانی اذعان داشت: البته شنیده‌ام که کارگروه رئیس قوۀ قضائیه ریشه‌ای مسائل را بررسی می‌کنند و حتماً به خواست خدا به نتایج خوبی هم رسیده یا می‌رسند. پس ما هنوز منتظر خبرهای خوب هستیم تا نوبت اقدام مجلس و دولت برسد که آنها نیز وظیفۀ سنگینی دارند.

وی ضمن بیان اینکه گزارش رسیده عصر دیروز فردی قصد حمله به یک خانم چادری را در لواسان داشته ابراز کرد: نیروی انتظامی به موقع وارد عمل شده و فرد متخلف در بازداشت به سر می‌برد اما این نشان می‌دهد اگر در دین تسامح کنیم دشمن بیکار نمی نشیند و جریانات دوران رضاشاه و کشف حجاب تکرار می‌شود.

خطیب جمعه لواسانات تأکید کرد: در شرایط کنونی مذاکره با آمریکا به هیچ عنوان به صلاح نیست و مقاومت فعالانه سبب به زانو در آمدنشان خواهد شد.

بخش لواسانات به مرکزیت شهر لواسان از توابع شهرستان شمیرانات در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی تهران واقع، و ساخت و سازهای غیرمجاز آن در سال‌های اخیر بسیار خبرساز شده است.
تهرام/۹۸۹۷/‌/‌۱۳۴۸

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha