۲۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۲۸
کد خبر: 83353052
T T
۰ نفر

محورهای خطبه های نماز جمعه شهرهای استان بوشهر

۲۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۲۸
کد خبر: 83353052
محورهای خطبه های نماز جمعه شهرهای  استان بوشهر

بوشهر- ایرنا- خطیبان نماز جمعه این هفته شهرهای استان بوشهر بر تائید اقدام رهبر معظم انقلاب در خصوص نپذیرفتن پیام رئیس جمهوری آمریکا، مقاومت ملت ایران، محکومیت کنفرانس معامله قرن در بحرین، محکومیت تولد 94 سالگی ملکه انگلستان، توجه به فرهنگ و هنر انقلابی و اسلامی و اهتمام مسوولان به رفع بوی بد گاز در عسلویه و کنگان تاکید کردند.

بوشهر

بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: سفر نخست وزیر ژاپن به ایران برای ابلاغ پیام رئیس جمهوری آمریکا توطئه ای سیاسی برای فریب افکار عمومی جهان است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با نخست وزیر ژاپن افزود: آمریکا تلاش می‌کند با این حرکت خود به جهانیان اعلام کند ما خواهان مذاکره هستیم اما ایران نمی‌پذیرد.

وی بیان کرد: سفر نخست وزیر ژاپن به ایران بیانگر ضعف و در بن بست قرار گرفتن آمریکا و نشان از عزت مردم بزرگوار ایران است.

صفایی بوشهری اضافه کرد: آمریکا از طرفی پیام مذاکره با ایران را ارسال می‌کند از طرفی دیگر تحریم‌های خود بر علیه کشور را تشدید می‌کند.

وی یادآور شد: نپذیرفتن پیام رئیس جمهوری آمریکا از سوی رهبر معظم انقلاب موضوعی اصولی، انقلابی و ستودنی است و عزت ایرانیان را دوچندان کرد.

امام جمعه بوشهر گفت: سران آمریکا در شرایطی ادعا می‌کنند به دنبال تغییر نظام در ایران نیستند که اگر بتوانند طرحی برای براندازی نظام داشته باشند با خرج تمام اعتبارات خود این کار را انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: کنفرانس بحرین و معامله قرن آمریکا و رژیم صهیونیستی با هدف چپاول قدرت در فلسطین است و آنها را به شدت محکوم می‌کنیم.

صفایی بوشهری برپایی تولد ۹۴ سالگی ملکه انگلستان در سفارت خانه‌های این کشور را محکوم کرد و گفت: این مراسم تولد ملکه استعمار، چپاولگری، کودتای ۲۸ مرداد و فتنه ۸۸ است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: فرهنگ و هنر از مهمترین مقوله‌های مطرح در جامعه است که در کشور مسلمانی مانند ایران باید به رنگ الهی و مطابق با آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی باشد.

۶۰۴۷

گناوه

گناوه - ایرنا- امام جمعه موقت گناوه گفت: برخورد و پاسخ رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن که حامل پیام ترامپ بود باعث افتخار و غرور تک تک ایرانیان و اقتدار هرچه بیشتر نظام شد.

حجت الاسلام مصطفی آشناگر در خطبه‌های نمارجمعه این هفته گناوه افزود: رهبر معظم انقلاب دراین دیدار اثبات کرد که قدرت پوشالی آمریکا در برابر مردم یارای مقابله ندارد.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در برابر قدرتمندان و ظالمان عالم ذره‌ای سرخم نیاورده و با تمام وجود در برابر زورگویی‌ها مقاومت می‌کند.

آشناگر خاطرنشان کرد: ملت بزرگوار ایران همواره قدر نعمت ولایت فقیه را که شجاعانه در برابر ظالمان می‌ایستند می‌داند و همواره پشتیبانی خود را از نظام و لایت فقیه به اثبات رسانده‌اند.

امام جمعه موقت گناوه با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های متعدد این شهرستان افزود: باید اقتصاد این شهرستان را که برپایه تجارت و دریانوردی است به سمت دیگر هدایت و سوق داد.

وی اظهار کرد: این شهرستان می‌تواند به عنوان قظب پرورش میگو، دام و طیور و گندم مرغوب تبدیل شود که تحقق این امر به همت همگان نیاز دارد.

آشناگر گفت: یکی از برکت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تأسیس حوزه‌های علمیه برادران و خواهران است که در این شهرستان نیز چنین مکان‌های علم آموزی وجود دارد و باید از این ظرفیت نهایت بهره برده شود.

وی خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه برادران و خواهران این شهرستان از حوزه‌های فعال کشور بشمار می‌رود و آمادگی برای ثبت نام داوطلبان دارند.

امام جمعه موقت گناوه گفت: باتوجه به گرم شدن هوا احتمال خطر آتش سوزی مراتع و جنگل‌ها وجود دارد و باید کشاورزان مراقب و هوشیار باشند و از آتش زدن هیزم در مزارع پرهیز کنند.

۶۱۶۴

کنگان

بوشهر – ایرنا- امام جمعه موقت کنگان استان بوشهر گفت: مقاومت در برابر دشمن راه پیشرفت و تعالی کشور است.

حجت الاسلام یوسف قاسمی در اجتماع نمازگزاران کنگان با بازخوانی فرمایشات حکیمانه و راهبردی رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن افزود: مواظع رهبر معظم انقلاب برگرفته از قرآن است و امروز مصداق بارز طاغوت زمان آمریکاست.

وی بیان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند آمریکا غیر قابل اعتماد است و مذاکره زیر فشار را هیچ ملت آزاده ای قبول نمی‌کند.

خطیب جمعه کنگان گفت: هدف از فرستادن نخست وزیر ژاپن تهدید و فشار به ایران اسلامی است این درحالی است که ایران هرگز گزینه مقاومت را کنار نمی‌گذارد.

قاسمی به اظهارات سخیف وزیر خارجه آلمان و تهدید جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: شما در حدی نیستید که بخواهید جمهوری اسلامی را تهدید کنید.

امام جمعه موقت کنگان با اشاره به انتشار دوباره بوی بد گاز در روزهای اخیر اظهار کرد: بوی بد گاز و آلایندگی‌ها مردم را کلافه کرده است و انتظار جدی مردم سرعت بخشی در اجرای دستور رئیس جمهوری در خصوص کمیته ملی هوای پاک برای کاهش آلایندگی‌ها در این منطقه و چاره اندیشی اساسی در این خصوص است.

وی ضمن دعوت مسئولان صنعت به پاسخگویی به مردم در خصوص آلایندگی‌ها و بوی بد گاز گفت: نهاد نماز جمعه آمادگی لازم برای در اختیار قرار دادن تریبون جهت تنویر افکار عمومی را دارد.

۷۲۰۸

دیر

بوشهر- ایرنا- امام جمعه موقت دیر گفت: امید و دلخوشی صیادان در طول سال به ۴۵ روز آزادی صید میگو در فصل مرداد است به همین دلیل با صید غیر مجاز ترال برخورد شود.

حجت الاسلام ابراهیم بحرانی در خطبه‌های نماز جمعه شهر دیر افزود: صیادان و خانواده‌های آنان نگران صید غیر مجاز ترال (کف روب) در این روزها از سوی صیادان متخلف در دریا هستند که مسئولان باید با این متخلفان برخورد کنند.

امام جمعه موقت دیر اضافه کرد: اگر برخورد جدی صورت نگیرد هیچ صید میگویی برای صیادان در فصل آزادسازی باقی نمی‌ماند.

وی اظهار کرد: مقاومت ملت ایران الگویی برای مردم آزادی خواه جهان شده است و تنها راه مقابله با تحریم‌ها و زورگویی‌های دشمن مقاومت و ایستادگی است.

۷۲۰۷

برازجان

بوشهر –ایرنا – حجت الاسلام حسین شیخی امام جمعه موقت برازجان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: جمهوری اسلامی ایران به مدت پنج سال در موضوع هسته‌ای با آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در قالب نشست ۱+۵ مذاکره کرد و به نتیجه رسید اما آمریکا زیر این توافق و قرارداد قطعی زد.

وی بیان کرد: در این شرایط هیچ فرد عاقلی مذاکره با کشوری که زیر تمام توافق‌های بین المللی زده است نمی‌رود.

شیخی از سربازان گمنام امام زمان در کشف و انهدام مقادیر زیادی مواد مخدر تقدیر و تشکر کرد.

۷۲۱۳

اهرم

بوشهر- ایرنا- امام جمعه موقت اهرم گفت: در حالی که مقامات آمریکایی تا چند وقت پیش برای جمهوری اسلامی ایران شاخ و شانه می کشیدند و از اعمال تحریهای جدید اقتصادی تا روی میز بودن گزینه ها سخن بیان می کردند در هفته های اخیر با تغییر لحن تهدید آمیز خود مشتاق مذاکره با ایران شدند.

حجت الاسلام اصغر صفری در خطبه های نماز جمعه شهر اهرم افزود: هدف آمریکا ایجاد شکاف بین جریانهای داخلی ایران وایجاد تشنج، اختلاف و درگیری است.

وی بیان کرد: آمریکا در صدد ایجاد بی ثباتی سیاسی در ایران است و مردم و مسوولان باید نسبت به دسیسه ها هوشیار باشند.

صفری گفت: بیان مذاکره بدون پیش شرط از سوی آمریکا عملیات فریبکارانه ای با هدف تعطیلی فعالیت هسته ای ایران است.

وی ادامه داد: جدیت دولت در برخورد با اروپائیان پس از پایان مهلت ۶۰ روزه می تواند سناریوی آنان در نقشه پیاده نظام اجرایی مذاکرات پس از برجام را ناکام بگذارد.

وی با تقدیر از پی گیری فرماندارتنگستان در خصوص ساماندهی مشکل آب در شهر و روستاهای این شهرستان گفت: صرفه جویی در مصرف آب از جمله مواردی است که مردم باید در این شرایط به آن توجه داشته باشند.

۶۰۴۷/‏۶۰۴۵

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha