۲۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۵
کد خبرنگار: 2574
کد خبر: 83351799
T T
۰ نفر
۸۴۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال  اعتبار سفر رئیس جمهوری به دیلم اختصاص یافت

گناوه- ایرنا- فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: از محل اعتبارات سفر اسفند ماه سال گذشته رئیس جمهوری به این استان ۸۴۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سهم این شهرستان تعیین شد.

عبدالامیر قاسمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبار در دو مقطع امسال و سال آینده برای اجرا و تکمیل ۱۴ پروژه عمرانی در اختیار دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: اعتباردرنظرگرفته شده برای تکمیل چندین طرح شامل فاضلاب و نوسازی شبکه آب، زیرساخت‌های سایت جدید پرورش میگو، سیستم سرمایشی و تکمیل مدارس درست ساخت، سد دره امیری، برق رسانی به سایت جدید پرورش میگوی دیلم و احداث مخزن ۲۵۰۰ مترمکعبی شهر امام حسن هزینه می شود.

قاسمی یادآورشد: سرجمع اعتبارات شهرستان دیلماز محل مصوبه های سفر رئیس جمهوری و کمیته برنامه ریزی یکهزارو ۹۷ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال است که به توسعه و رونق این شهرستان کمک می‌کند.

وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید به رغم مسائل و مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا توانسته با برنامه ریزی مناسب و هدفمند خدمات گسترده‌ای به کشور از جمله این شهرستان ارائه دهد.

وی افزود: در برهه کنونی اگرچه دولت در شرایط نامطلوب اقتصادی بوده اما به توسعه و زیرساخت‌های این شهرستان توجه جدی کرده است.

فرماندار دیلم بیان کرد: با اختصاص اعتبار سفر رئیس جمهوری به استان و اعتبارات دیگر گام‌های اساسی در مسیر توسعه زیر ساخت‌ها و رونق این منطقه برداشته خواهد شد.

شهرستان دیلم با بیش از ۳۴ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.

۶۱۶۴/‌۷۲۱۵/‏۶۰۴۳

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha