۲۰ خرداد ۱۳۹۸، ۲۱:۳۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 83347813
T T
۰ نفر
نیازمندی هایی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان رشت داریم

رشت - ایرنا - فرماندار شهرستان رشت گفت: اگر چه اقدامات خوبی در حوزه بهداشت، درمان و سلامت این شهرستان انجام گرفته اما باز مشکلات و نیازمندی هایی در این بخش داریم که بایستی با تعامل و هم افزایی یکدیگر مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، میرشمس مومنی زاده عصر امروز دوشنبه در جلسه جمع بندی بررسی مسایل و مشکلات بخش‌های شش گانه تابعه شهرستان رشت و تصمیم گیری درباره رفع یا کاهش مشکلات اظهار داشت: در پرتو تعامل و هم افزایی بین دستگاه های حاکمیتی، اجرایی و نمایندگان بایستی بتوانیم قدم های موثرتری برای خدمت به مردم در حوزه بهداشت بردایم.‏


وی افزود: انتظارست تا بخشی از مشکلات بهداشتی که به تجهیزات پزشکی برمی گردد، با استفاده از ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان و با پشتیبانی نمایندگان برای استفاده از ظرفیت های ملی در وزارتخانه مربوطه مرتفع شود.


وی با بیان اینکه در بخشی که به تعمیرات و توسعه فضاهای بهداشتی شهرستان رشت بر می گردد اقداماتی را انجام می دهیم، تصریح کرد: در کمیته برنامه ریزی استان ۵۰ درصد را ما و ۵۰ درصد را دانشگاه علوم پزشکی گیلان کمک کند تا برای تعمیر و توسعه فضاهای بهداشتی این شهرستان در سال ۹۸ اقداماتی انجام شود.


فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر ضرورت توجه به مقوله بهداشت و سلامت مردم بیان داشت: بهداشت، درمان و سلامت عمومی در خدمات رسانی به مردم بایستی مورد توجه قرار گیرد.


وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: اولویت ما در سال‌های اخیر توجه به مسایل اقتصادی، مایحتاج عمومی و حمایت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان بوده و بحث صنعت از ارکان مهم اقتصاد کشور، استان و شهرستان است.


مومنی زاده با بیان اینکه در حوزه صنعت، معدن و تجارت توجه خوبی شده، اظهار داشت: انتظارست که این توجه ادامه یابد و نیاز مردم را در بخش‌های شهرستان رشت تامین کند.


در راستای اجرای دستورالعمل ابلاغی استاندار گیلان مبنی بر سفرهای شهرستانی مدیران کل و فرماندارانمیرشمس مؤمنی زاده به همراه معاونان، بخشدار مرکزی، مدیران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی با حضور در روستای گرفم بخش مرکزی از محل احداث خانه بهداشت این روستا بازدید کرد.


وی باحضور در مرکز بهداشت شهر خمام، از نحوه خدمات رسانی و نیازهای این مجموعه برای تعمیر و تجهیز بازدید کرد و دستورات لازم را برای هر چه بهتر ارائه خدمات بهداشتی به مراجعه کنندگان ارائه داد.


بازدید به همراه مدیران سازمان صنعت و معدن از شرکت تولیدی رنگ پارس سیمین در بخش خمام و کارگاه تولیدی گل‌های مصنوعی (شهرسبز) در روستای آتشگاه بخش مرکزی از جمله دیگر بازدیدهای امروز فرماندار شهرستان رشت عنوان شد.


شهرستان رشت با شش بخش، ۲۹۳ روستا و ۱۸ دهستان، دارای ۹۳۰ هزار نفر جمعیت است که ۶۰ درصد آنها شهری و ۴۰ درصد روستایی هستند.


۷ ۲۸۶ / ‏۶۰۳۰

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha